A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Bálint
További közreműködők: Mérő András
Válóczi Dr. Marianna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
kereskedelem
marketing
marketingstratégia
marketingszemlélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655
Leíró adatok
Kivonat:Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy betekintést nyerhessünk a Guccimarketingtevékenységébe, melyek arra irányulnak, hogy megőrizzék márkaidentitásukat,miközben a legkülönfélébb közönséget szólítják meg. Ahhoz, hogy termékeiket szélesebbkörben ismertté tegyék, influencer marketinget használnak, valamint prémium eseményeket,együttműködéseket és termékelhelyezéseket hoznak létre. A változó trendek és fogyasztóipreferenciák követésével és következetes alkalmazásával mai napig a divatipar vezető luxusmárkájává avanzsálódott.