A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
Saved in:
Main Author: | Varga Bálint |
---|---|
Other Authors: |
Mérő András
Válóczi Dr. Marianna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | divat kereskedelem marketing marketingstratégia marketingszemlélet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53655 |
Similar Items
A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése
: Takács Lili
: Takács Lili
A Gucci Márkaszemélyiség Elemzése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Számok tükrében a 2008-ban kirobbant gazdasági válság hatása az FF Fémfeldolgozó Zrt. tevékenységének hatékonyságára és jövedelmezőségére
: Kis Norbert
: Kis Norbert
JUFA első szállodája Magyarországon a számok tükrében
: Mészárics Dóra
: Mészárics Dóra
A MUNKAHELYI EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK ELMÉLETBEN ÉS A SZÁMOK TÜKRÉBEN
: Horák Evelin
: Horák Evelin
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
A Balatoni Hajózási Zrt. tevékenysége az elmúlt öt évben a számok tükrében
: Rácz Gergely Bálint
: Rácz Gergely Bálint
A csömöri Petőfi Sándor Művelődési Ház vizsgálata
: Samu-Tóth Nikolett
: Samu-Tóth Nikolett
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Teleház - a tudással tele ház Jásdon és Bakonysárkányban
: Fazekas Judit
: Fazekas Judit
A Windsor ház a XX. században, a birodalom alkonya?
: Ferró Zoltán József
: Ferró Zoltán József
A székesfehérvári Köfém Művelődési Ház működésének és munkásságának bemutatása
: Benkovics Dóra
: Benkovics Dóra
Vezetői számvitel és kontrolling rendszerek a hazai kkv szektorban- A számok magukért beszélnek?-
: Kövér Diána Katalin
: Kövér Diána Katalin
Egy városvégi ház lehetőségei a széki turizmus és hagyományápolás kötelékeiben
: Bőjte Mária
: Bőjte Mária
Ételfutárvállalat marketingstratégiájának kialakítása
: Varga Tünde
: Varga Tünde
Az Oláh Nyomdaipari Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése mutató számok alapján
: Hajdu Zsuzsanna
: Hajdu Zsuzsanna
Közművelődési intézmények és közönségük a Kondor Béla Közösségi Ház példáján keresztül
: Sándor Hajnalka
: Sándor Hajnalka
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében
: Maul Dalma
: Maul Dalma
Az AEROPRODUKT Zrt. marketingstratégiájának vizsgálata
: Pintér Petra
: Pintér Petra
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A számok bizonyítása; könyvvizsgálati kötelezettség az MPH Power Zrt-nél, előtérben a mérleg valódiságának vizsgálata, és a pénzügyi helyzet ellenőrzése.
: SASVÁRI REGINA
: SASVÁRI REGINA
A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata
: Vizuete Renato Patricio
: Vizuete Renato Patricio
A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Varga Szilvia
: Varga Szilvia
Üzleti intelligencia, mint a kontrolling rendszer fejleszésének eszköze az újHáz Zrt. gyakorlatában
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
: Sváb Auguszta Veronika
: Sváb Auguszta Veronika
A Városi Könyvtár és Közösségi Ház marketing tevékenységének bemutatása a Summerfest Nemzetközi Folklórfesztivál kapcsán
: Budai Balázs Álmos
: Budai Balázs Álmos
A kontrolling rendszer bemutatása, értékelése és továbbfejlesztése az Új-Ház Centrum Budapest Zrt.-nél
: Tar-Csaba Anita
: Tar-Csaba Anita
A szobi Művelődési Ház és Szabadidőközpont Jótékonysági báljának elégedettségi felmérése és változtatások javaslatainak feltárása
: Juhos Izabella
: Juhos Izabella
Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
Kápolnásnyék marketingstratégiájának kialakítása
: Radó Dávid László
: Radó Dávid László
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Egy képzeletbeli vállalkozás, egy Beerpong Pub marketingstratégiájának bemutatása
: Dorner Bálint
: Dorner Bálint
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
Érteni a számok nyelvén, avagy a controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a VIDEOTON Holding ZRt.-nél
: Kukucska Dóra
: Kukucska Dóra
Egy megye I.-es labdarúgócsapat üzleti- és marketingstratégiájának optimalizálása
: Nagy Bálint
: Nagy Bálint
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Similar Items
-
A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése
: Takács Lili -
A Gucci Márkaszemélyiség Elemzése
: Fekete Szabolcs -
Számok tükrében a 2008-ban kirobbant gazdasági válság hatása az FF Fémfeldolgozó Zrt. tevékenységének hatékonyságára és jövedelmezőségére
: Kis Norbert -
JUFA első szállodája Magyarországon a számok tükrében
: Mészárics Dóra -
A MUNKAHELYI EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK ELMÉLETBEN ÉS A SZÁMOK TÜKRÉBEN
: Horák Evelin