Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mezei Netti
További közreműködők: Grill Brigitta
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
fenntarthatóság
influencer marketing
influencerek
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53664
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a fenntartható divat és az influencerek, azon belül pedig, hogy milyen hatással vannak az influencerek a fenntartható divatra napjainkban. Azért ezt témát választottam, mivel a fenntartható divat és az influencer marketing globális trendek, amelyekre világszerte egyre szélesebb figyelem irányul. Napjainkban a divatipar folyamatos átalakuláson megy keresztül, a nagy világmárkák és fogyasztók is igyekeznek nagyobb hangsúlyt fektetni a fenntarthatóságra.Dolgozatomban primer kutatást alkalmaztam, hogy választ kapjak a kérdéseimre. Kutatásom végére teljesen átfogó képet kaptam a hazai fenntartható divat népszerűségéről és az influencerek befolyásáról. Világossá vált számomra, hogy a fogyasztók nyitottak a fenntarthatóbb ruhadarabok vásárlásában és ebben az idő haladtával az influencerek is segíthetnek, hogy népszerűsítsék a fenntartható divatot.