Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
Elmentve itt :
| Szerző: | Mezei Netti |
|---|---|
| További közreműködők: |
Grill Brigitta
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális marketing fenntarthatóság influencer marketing influencerek marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53664 |
Hasonló tételek
Fenntartható divat
: Gábos Hermina
: Gábos Hermina
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A fenntartható divat szerepe a fogyasztók döntéshozatalában
: Sulok Rashid
: Sulok Rashid
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában
: Buzás Brigitta
: Buzás Brigitta
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
A fenntartható divat és a digitális forradalom kapcsolata
: Kovács Kincső
: Kovács Kincső
Generációk közötti különbségek vizsgálata a fenntartható divat terén
: Polereczki Doroti
: Polereczki Doroti
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
A fenntartható-, és extra-gyors divat kettőssége, és az online greenwashing
: Szerencsés Adél
: Szerencsés Adél
A fenntartható divat és a fast fashion stratégiájának összehasonlítása napjainkban
: Urbán Laura
: Urbán Laura
A fenntartható divat és a fast fashion stratégiájának összehasonlítása napjainkban
: Urbán Laura
: Urbán Laura
Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat
: Bognár Bianka
: Bognár Bianka
A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással
: Gál Tamás
: Gál Tamás
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül
: Lanczki Laura
: Lanczki Laura
Digitális kihívások és lehetőségek a divatiparban a divat marketingkommunikációs stratégiák és a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Egedi Gerda, et al.
: Egedi Gerda, et al.
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Fenntartható divat vagy divatos fenntarthatóság? A társadalmi felelősségvállalás és a fast fashion kapcsolata az Inditexnél
: Láng Dorina
: Láng Dorina
Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban
: Varga-Piskor Dorina
: Varga-Piskor Dorina
Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében
: Pingiczer Anett
: Pingiczer Anett
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Influencerek marketinghatása
: Kolumbán Kíra
: Kolumbán Kíra
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Divat és öltözködés hatásai a társadalomra
: Lizicska Krisztina Alexandra
: Lizicska Krisztina Alexandra
A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban
: Keller Adél
: Keller Adél
Hasonló tételek
-
Fenntartható divat
: Gábos Hermina -
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka -
A fenntartható divat szerepe a fogyasztók döntéshozatalában
: Sulok Rashid -
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia -
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána