Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kun Milán
További közreműködők: Budai Dr. László
Török Dr. Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
adatbányászat
algoritmus(ok)
direkt marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53670
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a mesteréges intelligenciáról, annak a marketingben elfoglalt helyéről, alkalmazásáról írok. Szó van benne ennek a technológiának a fejlődéséről, hogy hogyan jutott el időszámításunk előttről oda, ahol ma tart. Megemlítem benne, hogy miként alkalmazzák cégek, majd bemutatok különböző felhasználási módokat. Ezek között szerepel a szövegalkotás, képgenerálás, a videókészítés és egy adatbányász modell elkészítése és elemzése is. Ezen a négy példán keresztül bizonyítom be azt, hogy mennyire hasznos ez a folyamatosan fejlődő technológia, és mennyi potenciált rejt magában.