A választók megnyerése Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Olivér
További közreműködők: Gyene Dr. Pál István
Jeszenszky Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:5M
érzelmi manipuláció
imázs
politikai attitűd
politikai kampányok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53674
005 20240222103830.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Olivér 
245 1 2 |a A választók megnyerése  |b Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje  |c Takács Olivér  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a politikai kommunikációs csatornáinak fejlődését és a végig politikai kampányokat vizsgáltam meg az érzelmi manipulációt és az érintettség szempontját, és vettem a választói döntéshozatalt. Az 5M marketing modell segítségével megnéztem, hogyan épül fel szakmailag egy politikai kampány. Elemeztem a 2002-es miniszterelnökjelölti vitát és a 2002-es Medgyessy kampányának négy legfontosabb üzenetét. A kutatásom a 18-24 éves korcsoportra fókuszált, az ő hozzáállásukat vizsgáltam meg a politikához és azt, hogy milyen mértékben manipulálják érzelmileg, ha politikai hirdetéssel találkoznak. 
695 |a 5M 
695 |a érzelmi manipuláció 
695 |a imázs 
695 |a politikai attitűd 
695 |a politikai kampányok 
700 1 |a Gyene Dr. Pál István  |e ths 
700 1 |a Jeszenszky Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674/1/Tak%C3%A1cs%20Oliv%C3%A9r%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674/2/Tak%C3%A1cs%20Oliv%C3%A9r.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674/3/szakdolgozat-biralat-Takacs-Oliver.pdf  |z Dokumentum-elérés