A választók megnyerése Az érzelmi manipuláció aspektusából vizsgálva a 2002-es Medgyessy kampányon keresztül és a 18-24 éves korcsoport politikai attitűdje
Saved in:
Main Author: | Takács Olivér |
---|---|
Other Authors: |
Gyene Dr. Pál István
Jeszenszky Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 5M érzelmi manipuláció imázs politikai attitűd politikai kampányok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53674 |
Similar Items
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert
: Keszte Róbert
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Az Enterprise Group PLM üzletágának vállalati magatartása egy konkrét kampányon keresztül bemutatva
: Mészáros Beáta
: Mészáros Beáta
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
A klímakatasztrófa paradoxonjai Magyarország aspektusából
: Berecz Nóra
: Berecz Nóra
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
: Eschwig Hajts Erzsébet
: Eschwig Hajts Erzsébet
Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
: Canjavec Janka Nadin
: Canjavec Janka Nadin
Magyarország öngondoskodási attitűdje
: Farkas Zsófia
: Farkas Zsófia
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A reklámok általi tudatalatti manipuláció
: Lévai Márton
: Lévai Márton
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
A kávé és kultúrája Fogyasztói szokások a 18 – 30 éves korosztály között
: Sperka Zsuzsanna
: Sperka Zsuzsanna
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Klímaváltozás A vállalatok és az emberek attitűdje
: Márvány Luca
: Márvány Luca
A montázs mint manipulációs eszköz a tömegkommunikációban
: Szentesi Roland
: Szentesi Roland
Hiszed vagy nem? Médiahatások és manipulációs technikák
: Csancsár Dorina
: Csancsár Dorina
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A Trenkwalder Hungary Kft személyzetfejlesztési stratégiája pénzügyi szempontból vizsgálva
: Takács Krisztina Kincső
: Takács Krisztina Kincső
Politikai attitűdök vizsgálata a közvéleménykutatások tükrében
: Takács Mónika
Published: (2013)
: Takács Mónika
Published: (2013)
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Söripari innováció a kézműves sörfőzdék és a sörgyárak aspektusából
: Bogatin Attila Bálint
: Bogatin Attila Bálint
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
Similar Items
-
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence -
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter -
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána -
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert -
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér