Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
Saved in:
Main Author: | Tóth Fanni Laura |
---|---|
Other Authors: | Czeglédi Dr. Csilla |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing fogyasztási szokások influencer marketing-kampány marketingadatok marketingkommunikáció online marketing Z-generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53677 |
Similar Items
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
A Covid-19 hatása az Y és Z generáció utazási szokásaira
: Sarafi Dávid
: Sarafi Dávid
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Budapesten megjelenő ázsiai konyhák hatása a magyar vendéglátóiparra, illetve a Z generáció étkezési szokásaira
: Kerti Dániel
: Kerti Dániel
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
Az Y- és Z-generáció etikus élelmiszer fogyasztási szokásai
: Panák Kristóf
: Panák Kristóf
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Az Y és Z generáció kultúrával való kapcsolata, fogyasztási szokásai
: Dalányi Luca
: Dalányi Luca
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Forgács Laura
: Forgács Laura
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A magyar influencerek hatása a hazai turizmusra
: Perjési Laura
: Perjési Laura
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
Influencerek hatása a sportban
: Berta Zoltán László
: Berta Zoltán László
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Influencer marketing, lovas influencerek
: Koncz Laura
: Koncz Laura
Similar Items
-
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk -
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor -
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra -
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya -
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória