Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Galonics Lilla Bianka |
---|---|
Kulcsszavak: | globális márka márka márka piaci pozíció márkaépítés márkaérték márkaportfolió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53692 |
Hasonló tételek
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin
: Enkhbaatar Nandin
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter
: Pázmándy Eszter
Egy vállalkozás költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Nagy Petra Bettina
: Nagy Petra Bettina
Egy vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Natkai Zsombor
: Natkai Zsombor
Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Egy konkrét vállalat költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Csorba Bence
: Csorba Bence
Egy mezőgazdasági vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Cseh Attila
: Cseh Attila
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
: Apró Dóra
: Apró Dóra
A Rehab Zrt. piaci pozíciójának elemzése a gyógyászati segédeszköz piacon
: Kubanek Attila
: Kubanek Attila
Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Konzolháború - A PlayStation és az Xbox márkaérték-vizsgálata
: Budai Tamás
: Budai Tamás
A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei
: Rasman Zsolt
: Rasman Zsolt
A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Az Estilo Fashion Hotel**** piaci pozíciójának elemzése, különös tekintettel a versenytársakra
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
Az Angstrom TruForge Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése.
: Kerülő András Tamás
: Kerülő András Tamás
ReGalaxy program bevezetése a Samsung Magyarországnál
: Ács Bianka
: Ács Bianka
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
Az Apple és a Samsung branding stratégiájának és piaci pozicionálásának komparatív elemzése a magyar piacon
: Halek Ádám
: Halek Ádám
Samsung marketingstratégiája a nagygépek piacán
: Ozsváth Zsuzsa
: Ozsváth Zsuzsa
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül
: Kocsy Anett
: Kocsy Anett
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Egy kereskedelmi és szolgáltató kisvállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése 2010 és 2014 között, piaci pozíciójának értékelése a belföldi piacon
: Győrffy Edina
: Győrffy Edina
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
A Samsung Zrt. Just In Time folyamatainak vizsgálata
: Kelemen Klaudia
: Kelemen Klaudia
Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül
: Park Cholong
: Park Cholong
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba
: Szórát Dávid Csaba
A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban
: Kerekes Dóra
: Kerekes Dóra
Hasonló tételek
-
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien -
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs -
Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése
: Enkhbaatar Nandin -
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna -
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia