A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
Saved in:
| Main Author: | Gyebnár Dániel |
|---|---|
| Other Authors: |
Andrási Dr. Gábor
Tornai Bence Péter |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | adatfeldolgozás ábraelemzés business marketing fogyasztói preferenciák hatékonyság márka nagyvállalat újrapozícionálás vállalati stratégia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53703 |
Similar Items
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Rebranding Strategies A Comprehensive Analysis of Organizational Transformation and Consumer Perception
: Pilter Bence
: Pilter Bence
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
Strategic Silence and Gamified Rebranding Celebrity PR in the Taylor Swift Eras
: Horváth Sára Anna
: Horváth Sára Anna
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Változó munkaerő-piaci igény, változatlan oktatás
: Gakisz Jorgosz András
: Gakisz Jorgosz András
Rebranding of a restaurant through the example of Villám Food Bar
: Hevér Kitti
: Hevér Kitti
Multifaceted Hungary - Developing and rebranding the country image based on segmentation
: Kerti Anna
: Kerti Anna
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül
: Czene Adrienn
: Czene Adrienn
Az üzleti modell elemzése a változó piaci környezetben
: Czobor Dóra
: Czobor Dóra
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
Munkavállalók helyzete Magyarországon A munkaerő-kölcsönzés szerepe a munkaerő-piaci igények kielégítésében
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Az 1000 Út Utazási Iroda a változó piaci körülmények között
: Keresztes Réka
: Keresztes Réka
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Similar Items
-
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter -
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter -
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina -
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence