A banki digitalizációs folyamatok vizsgálata a humánjárványügyi időszaktól napjainkig

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Tibor Máté
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Tamás Tallér
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
digitális jövő
direkt marketing
marketingkommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53710
Leíró adatok
Kivonat:"A banki digitalizációs folyamatok vizsgálata a humánjárványügyiidőszaktól napjainkig"című dolgozat egy komplex vizsgálatot kínál a pénzintézetek által az elmúlt években tapasztalt digitális átalakulásról, különös tekintettel a COVID-19 járvány hatásaira. A dolgozat három fő részből áll: interjúk, szakirodalmi áttekintés és javaslatok a jövőre vonatkozóan.Az interjúk számos banki szakemberrel készültek, akik közvetlenül érintettek voltak a digitális átállás folyamatában. Az interjúk során az információgyűjtés célja az volt, hogy feltérképezzék a bankok digitális fejlesztéseinek motivációit, folyamatait és eredményeit a járvány alatt és után. Az interjúk eredményei alapján számos érdekes megállapításra jutott a dolgozat, például a bankoknak az online szolgáltatások iránti kereslet fokozódásáról, az ügyfélmegelégedettség növekedéséről és a költséghatékonyság javulásáról szóló pozitív tapasztalataikról.A szakirodalmi áttekintés során a dolgozat elemzi a szakemberek által említett trendeket és tapasztalatokat, és ezeket összehasonlítja az iparágban már ismert kutatási eredményekkel. Ezenkívül bemutatja a digitális banki szolgáltatások néhány példáját, amelyek sikeresen adaptálódtak a változó piaci környezethez.Végül a dolgozat a jövőre vonatkozóan javaslatokat is tartalmaz. Ezek a javaslatok az alábbi területekre összpontosítanak:Biztonság és adatvédelem: A bankoknak továbbra is kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a digitális biztonság és az ügyfelek személyes adatainak védelme terén. Az új technológiák alkalmazásakor elengedhetetlen a fokozott figyelem és beruházás a kiberbiztonságba.Ügyfélszolgáltatások fejlesztése: Az interjúkban elhangzottak alapján fontos, hogy a bankok továbbra is fejlesszék digitális ügyfélszolgáltatásaikat, hogy megfeleljenek az ügyfelek növekvő elvárásainak.Innováció és partnerségek: A bankoknak nyitottnak kell maradniuk az innováció és az együttműködés lehetőségei előtt. Az új technológiák és a fintech cégekkel való partnerségek segíthetnek az új szolgáltatások és termékek fejlesztésében."A banki digitalizációs folyamatok vizsgálata a humánjárványügyiidőszaktól napjainkig"című dolgozat egy átfogó elemzést nyújt a banki szektor digitális átalakulásáról, és felvázolja néhány lényeges irányvonalat a jövőbeli fejlesztésekhez. A járvány hatása alapvetően átalakította a pénzintézetek működését, és ez a változás valószínűleg folytatódni fog a digitalizáció terén a jövőben.