Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Paku Dénes
További közreműködők: Bodogán Attila
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gyógyszeripar
konkurencia
kvalitatív módszerek
kvantitatív módszerek
nemzetközi összehasonlítás
orvostechnika
piaci elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53714
Leíró adatok
Kivonat:Jelen szakdolgozat a gyógyszeripari és orvostechnikai cégek online és offline marketinglehetőségeit kívánja átfogó módon megvizsgálni. Mivel személyes érdekeltség fűz a Bemer Int.orvostechnikai eszközöket értékesítő céghez, ezért volt lehetőségem a cég tevékenységérevonatkozóan több hozzáférhető adatot gyűjteni, emiatt a gyakorlati vizsgálat soránrészletesebben az orvostechnikai eszközöket forgalmazó cégek marketingtevékenységévelkívánok foglalkozni. Az összehasonlító elemzés során belül a piacvezető orvostechnikaieszközök forgalmazásával foglalkozó céggel, a Coloplast-tal hasonlítom össze amarketingtevékenységét.A téma választását személyes érdeklődés magyarázza, ugyanakkor nagy potenciált is látok azorvostechnológiai üzletág marketing lehetőségeiben, mind a digitális térben, mind pedig azoffline felületeken, hiszen a cégközönség jóval szélesebb, mint általánostermékek/szolgáltatások esetén. Az egészségiparban történő fejlődés és innováció fokozza azorvostechnikai eszközök iránti igényt. Ezen eszközök piaca dinamikusan bővül, miközben atechnológiai fejlesztések szüntelenül új lehetőségeket teremtenek. A megfelelőmarketingstratégia alkalmazása lehetőséget nyújt a vállalatok számára, hogy hatékonyan tudjákelérni és megszólítani a piaci szegmenseket, elősegítsék termékeik sikeres értékesítését, éshozzájáruljanak az egészségügyi szolgáltatások minőségének javulásához. A szakdolgozatelkészítésén keresztül nem csupán egy innovatív szakterülettel ismerkedhetek megrészletesebben, hanem részt vehetek egy olyan területen, amely gazdaságilag és társadalmilagis kulcsfontosságú a jövőben.