A rendezvényterem-üzemeltetés művészete Szolgáltatásmarketing eszközök elemzése és értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Zoltán
További közreműködők: Buczkó Renáta
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
marketing
rendezvény(ek)
rendezvényszervezés
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53715
Leíró adatok
Kivonat:A diplomadolgozatom a szolgáltatásmarketing elemeinek hatását vizsgálja a rendezvénytermekkel kapcsolatos ügyfélélményre és elégedettségre, hangsúlyozva a digitális szolgáltatások, egyedi élmények, fenntarthatóság, online jelenlét és közösségi média használatának jelentőségét.A kutatásom során gyűjtött adatok elemzése mélyreható betekintést nyújtott a rendezvénytermekkel kapcsolatos ügyfélélményekbe és elégedettségbe.Az eredmények és javaslatok összefoglalása lehetőséget biztosított a rendezvénytermek tulajdonosai és menedzserei számára, hogy jobban megértsék, milyen stratégiák és innovációk révén növelhetik vendégeik elégedettségét és hűségét. Az adatok elemzése után részletes következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg, amelyek a szolgáltatásmarketing elméleti kereteire és a gyakorlati alkalmazhatóságra, valamint a piaci realitásokra is odafigyeltek.