Ne füstölögj, csak élvezd az életed! Dohányzásellenes kampány a serdülők számára
Saved in:
Main Author: | Tóth Brigitta Dóra |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Dohányzás Élettani hatás Kampány Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53719 |
Similar Items
Szubjektív jóllét a serdülők korában
: Mudra Balázs
: Mudra Balázs
A dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatékonysága
: Hutvágner Regina Éva
Published: (2007)
: Hutvágner Regina Éva
Published: (2007)
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai társadalombiztosítási-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! - Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai tb-rendszer?
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Szállodák nem csak látóknak
: Bártfai Endre
Published: (2010)
: Bártfai Endre
Published: (2010)
A nem csak keserű komló…
: Csulak Gergely
Published: (2023)
: Csulak Gergely
Published: (2023)
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
Just good business ; Terroristák ne kíméljenek című cikkek fordítása
: Várkonyiné Nagy Emese
: Várkonyiné Nagy Emese
Ténylegesen kifehéredő gazdaság, vagy csak a szürkegazdaság világosodása?
: Manczal Dóra
: Manczal Dóra
Miért (ne?) tiltsuk a melegpropagandát? LMBT+ jogok a gazdaság tükrében
: Lakó Lili
: Lakó Lili
Szervezeti élet az óvodában
: Lombos Andrea
: Lombos Andrea
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A kisvállalkozás élete Magyarországon
: Szarka Tamás
: Szarka Tamás
Tüntetni szabad, lógni csak a szülők segítségével lehet.
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Csak attól félünk, amit nem ismerünk értelmi fogyatékos emberek megjelenése a médiában
: Cseh Linda
Published: (2008)
: Cseh Linda
Published: (2008)
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Az üzleti élet viselkedéskultúrája német nyelvterületen
: Dzsubák Melinda
Published: (2013)
: Dzsubák Melinda
Published: (2013)
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika
: Zsoldos Ágnes Mónika
A sport és az üzleti élet kapcsolata
: Kretz Fruzsina
: Kretz Fruzsina
Az élet éttermének - mint magyar tulajdonú franchise rendszernek - a bemutatása
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
Élet a GDP-n túl növekedés versus fejlődés
: Szemlér Tamás
Published: (2015)
: Szemlér Tamás
Published: (2015)
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Published: (2012)
: Liska Alexandra
Published: (2012)
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
A plasztikszennyezés nem csak a jéghegy csúcsa - Az egyszer használatos műanyagok csökkentésének lehetőségei
: László Anna
: László Anna
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
A nagy nap valóban csak rólunk szól? A fenntartható esküvő szervezésének lehetőségei
: Vas Petra
: Vas Petra
A sportos szemlélet és az üzleti élet kapcsolódási pontjai
: Garay Emma Margaréta
: Garay Emma Margaréta
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel
: Suta Máté Zoltán
: Suta Máté Zoltán
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
Egy alvó falu élete és lehetőségei a turizmusban
: Gulyás Mercédesz
: Gulyás Mercédesz
Similar Items
-
Szubjektív jóllét a serdülők korában
: Mudra Balázs -
A dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatékonysága
: Hutvágner Regina Éva
Published: (2007) -
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint -
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai társadalombiztosítási-rendszer?
: Nagy Balázs -
Ne csak a (saját) jelenünkért tegyünk, hanem a jövőnkért is! - Avagy kik (mely szereplők) által és hogyan befolyásolható a hazai tb-rendszer?
: Nagy Balázs