An Odessay of Yugoslavian Ideology Emir Kusturicas' Cinematic Communications
Saved in:
Main Author: | Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd |
---|---|
Other Authors: | Krasztev Dr. Péter Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | communication communication policy cultural diversity film(ek) filmipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53752 |
Similar Items
An Odyssey of Yugoslavian Ideology Emir Kusturicas’ Cinematic Communication
: Bozic Mila
: Bozic Mila
Breaking Barriers and Building Narratives The Role of Female Filmmakers in Shaping Middle Eastern Media Discourse
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd
The Influence of Entrepreneurial Personality Traits on Job Satisfaction
: Jarrar Ibrahim Azzam Moh'd
: Jarrar Ibrahim Azzam Moh'd
A Synergistic Approach for Sustainable Competitive Advantage in the Digital Health Era A Case Study of WeCare's Marketing Strategy and the Role of m-Health
: Abu Gharbiyeh Ahmad Moh'd Akram
: Abu Gharbiyeh Ahmad Moh'd Akram
Emirates Airline’s marketing communication strategy
: Király Lilla
: Király Lilla
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
A devizapiaci műveletek kapcsolata az Emir kimutatással
: Czékman Anna
: Czékman Anna
Az Emirates légitársaság gyorsütemű fejlődése a kezdetektől
: Mikó Bettina
: Mikó Bettina
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Strategic outlook for education and its alignment with the knowledge-based economy in the United Arab Emirates
: Kelán Vivien Evelin
: Kelán Vivien Evelin
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
A 'the Mama Kin' ékszermárka értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: D.Nagy Kinga
: D.Nagy Kinga
A megosztott Korea és az egyesítés perspektívái
: D'Angelo Dorotea
: D'Angelo Dorotea
Az üzleti intelligencia alkalmazási lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Varga D. Márton
: Varga D. Márton
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
Political violence in the middle east Changing powers and new alliances in 2018 /
: Al Jendi Walaa
: Al Jendi Walaa
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN
: AL QIQ HANAN
Understanding Green Marketing A case study of IKEA
: Al Qoh Oumaima
: Al Qoh Oumaima
Empirical Analysis of Securities listed on French Market Index CAC40 Using CAPM
: Al Bouni Iyad
: Al Bouni Iyad
The Impact of Accounting Information Systems Quality on The Quality of Accounting Information
: Al Rabadi Ramez
: Al Rabadi Ramez
Green Supply Chain Management and Circular Economy- Chevron Corporation and Shell plc
: Al Ali Toulen
: Al Ali Toulen
How can the domestic gas industry in Hungary prepare for the upcoming changes regarding sustainable development in terms of renewable and environmentally friendly fuels and the decline of carbon-based resources?
: Al-Saadi Ali
: Al-Saadi Ali
Measuring development A comparison of the Visegrad countries based on their development indicators
: Al-Saadi Ali
: Al-Saadi Ali
Evolution of the European Union's Court of Justice's legal practice in a special field of EU law (free movement of persons)
: D'Intino Rita Elisabetta
Published: (2016)
: D'Intino Rita Elisabetta
Published: (2016)
Communication rights
: Bóta Gergely
: Bóta Gergely
Hagyományőrzés gasztronómiai fesztiválokon keresztül Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
: Al-Syed Ranea
: Al-Syed Ranea
Magyarországon működő nonprofit világszervezet humánpolitikai feladatainak elemző bemutatása
: Al Achraf Omar
: Al Achraf Omar
A női munkavállalók szervezeti elégedettségét és elkötelezettségét meghatározó tényezők
: Al Achraf Dorottya
: Al Achraf Dorottya
Nagyhatalmak és a szír konfliktus
: Al Shami Omár
: Al Shami Omár
Sportdiplomácia, mint a soft power egyik eszköze
: D'ess Sabina Alexandra
: D'ess Sabina Alexandra
Marketing Communication of Ruinpubs
: Pálinkás Zsófia
: Pálinkás Zsófia
Organizational Change Management and Role of Managers in Change
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Customer Communication in Hotels A Comparison of Pre-arrival Communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Customer Communication in Hotels A comparison of Pre-arrival communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
The online communication of distilled beverages
: Raffaj András
: Raffaj András
The communication and community building of equestrian sport and its role in development of communication skills children with disabilities.
: Reinspach Kincső Maja
: Reinspach Kincső Maja
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Communication does not necessarily mean understanding
: Tsap Veronika
: Tsap Veronika
Similar Items
-
An Odyssey of Yugoslavian Ideology Emir Kusturicas’ Cinematic Communication
: Bozic Mila -
Breaking Barriers and Building Narratives The Role of Female Filmmakers in Shaping Middle Eastern Media Discourse
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd -
The Influence of Entrepreneurial Personality Traits on Job Satisfaction
: Jarrar Ibrahim Azzam Moh'd -
A Synergistic Approach for Sustainable Competitive Advantage in the Digital Health Era A Case Study of WeCare's Marketing Strategy and the Role of m-Health
: Abu Gharbiyeh Ahmad Moh'd Akram -
Emirates Airline’s marketing communication strategy
: Király Lilla