A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Siroki Janka
Other Authors: Oravecz Titanilla Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:közösségi média marketing
marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53764

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53764
005 20240322125120.0
008 240322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Siroki Janka 
245 1 2 |a A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében  |c Siroki Janka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A modern üzleti környezetben az online jelenlét kritikus szerepet játszik. Az internet és a közösségi média platformok fejlődése lehetővé teszi a vállalkozásoknak a szélesebb közönség elérését és hatékonyabb kommunikációját a potenciális ügyfelekkel. Az online marketing stratégiák középpontjában a közösségi média áll, amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak a közvetlen kapcsolatot a célközönséggel és hosszú távú kapcsolatok kialakítását. A közösségi média kezelése azonban összetett feladat, mivel számos platform, algoritmus és trend létezik, amelyek folyamatosan változnak. Egyre több vállalkozás keresi a szakértők segítségét ezen a területen. A szabadúszó marketing szakemberek fontos szerepet játszanak az online jelenlét optimalizálásában és a hatékony közösségi média stratégiák kidolgozásában. A dolgozat részletesen elemzi a szabadúszó közösségi média marketing menedzserek szerepét az üzleti célok elérésében, a tartalomkezelésben, az online közösségi kapcsolatok kiépítésében, az adatelemzésben és az eredmények mérésében.Az elméleti háttér és az alapfogalmak tisztázása után kvalitatív kutatást végeztem, 2023 augusztus és október között, ahol 9 darab számú interjú készült. Mélyinterjút végeztem Csepregi Dalmával, egy szabadúszó közösségi média marketing szakemberrel, emellett a kutatás részeként szakmai interjúkat készítettem a Dalmarketing nevű vállalkozása által az ügyfeleivel, akik ingatlan értékesítés, generál kivitelezés, valamint járműgyártásra specializálódtak és megtapasztalták a szakértő által nyújtott előnyöket a közösségi média kezelésében. A részletesebb kutatás érdekében az ügynökségi oldalon a HD marketing ügynökség került vizsgálatra, akik közösségi média marketingre specializálódtak.A vizsgálat célja a szabadúszó és ügynökségi szakemberek munkájának összehasonlítása és a közösségi média munkafolyamatainak elemzése. Ezzel a kutatással célom, hogy bemutassam a szabadúszó social media marketing szakemberek jelentőségét és hatékonyságukat a vállalkozások online jelenlétének erősítése terén, és megértsük, hogy miért válhatnak érdemesebb választássá a vállalkozások számára.Kutatásom eredményeképp betekintést kaphatunk abba, hogy a szabadúszók tevékenysége hogyan tudja segíteni a vállalkozások jelenlétét az online felületeken. Megtudhatjuk, hogy milyen módon tudják kiépíteni a sikeres marketingkommunikációs stratégiát, valamint javaslatot teszek arra, hogy miként lehet érdemlegesebb választás a közösségi médiában. 
695 |a közösségi média marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a online kommunikáció 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53764/1/Siroki_Janka_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53764/2/Siroki_Janka_KKK.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53764/3/Dolgozat_biralati_lap_2023-siroki-janka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53764/4/Siroki%20Janka%20PV%C3%81.pdf  |z Dokumentum-elérés