Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Péter Domonkos |
---|---|
További közreműködők: | Szőke Dr. Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fenntartható fejlődés fenntartható fogyasztás fogyasztási szokások greenwashing Megtévesztő marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53787 |
Hasonló tételek
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
A megtévesztő és az összehasonlító reklámok szabályozása az Európai Unióban és Magyarországon
: Prasch Alexandra
: Prasch Alexandra
Az államháztartási mérlegről - valós pénzügyi és számviteli kategória vagy csupán megtévesztő fogalom?
: László Zsuzsanna Emőke
: László Zsuzsanna Emőke
Kiskereskedelmi sajátmárkás termékek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Homonnai Csenger
: Homonnai Csenger
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
A digitális bennszülöttek, azaz a Z generáció online fogyasztói magatartása
: Gouaida Fatima
: Gouaida Fatima
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
A szabadidős tevékenységek és a közösségi média fogyasztási szokásainak vizsgálata magyarországi fiatalok körében
: Geck Laura
: Geck Laura
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban
: Danov Ulan
: Danov Ulan
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A holnap egészségére, azaz a vitalime.hu marketing tevékenységének elemzése
: Pintye Krisztián
: Pintye Krisztián
CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban
: Zsemlye Ildikó
: Zsemlye Ildikó
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése
: Fodor Petra
: Fodor Petra
A munkahelyi bántalmazás, azaz mobbing vizsgálata
: Kovács Bernadett
: Kovács Bernadett
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik
: Osztie Erik
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
BI eszközök alkalmazási lehetőségei és döntéshozatalra gyakorolt hatásuk
: Róde Ádám Péter
: Róde Ádám Péter
A fiatalok vintage üzletekkel kapcsolatos fogyasztói magatartása
: Bogár Tünde
: Bogár Tünde
Készségek és hatásuk a rendezvényszerevezési folyamatokra
: Popovics Julianna Mária
: Popovics Julianna Mária
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Az Információtechnológiai tevékenység kihelyezése, azaz az IT-outsourcing
: Kiri Olivér
: Kiri Olivér
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában
: Vitéz Lotti
: Vitéz Lotti
Gasztronómiai rendezvények Székelyföldön és hatásuk a turizmusra
: Török Izabella
: Török Izabella
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
Hasonló tételek
-
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel -
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta -
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton -
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien -
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina