"Thrifted fit-check" Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - A preliminary study
Elmentve itt :
| Szerző: | Phung Nguyet Linh |
|---|---|
| További közreműködők: | Krasztev Dr. Péter Lajos |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Generation Z knowledge-attitude-practice (KAP) gap Perception of second-hand clothing Social media Sustainable Consumption Communication (SCC) |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53805 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh
: Phung Nguyet Linh
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024)
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Victory Fitness edzőtermek marketingkommunikációs stratégiája
: Kusper Zsolt
: Kusper Zsolt
Second-hand Apparel Shopping Motivations and Behavior in Vientiane
: Somphakdy Thepthida
: Somphakdy Thepthida
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Fitness terem beléptető és tagnyilvántartó rendszer bemutatása
: Ábrahám Péter
: Ábrahám Péter
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Bridging the gap between generation Z and their employer
: Kósi Vivien Enikő
: Kósi Vivien Enikő
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
Demand and Innovation in Hungary's Digital Fitness and Well-Being Market
: Simó Jácint Arnold
: Simó Jácint Arnold
Conscious consumption in clothing - How to increase the awareness of conscious consumption
: Yeboah Elizabeth, et al.
Megjelent: (2022)
: Yeboah Elizabeth, et al.
Megjelent: (2022)
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A Dynamics CRM bevezetése a FITS Magyarország Kft. részére
: Rácz Annamária
: Rácz Annamária
A Wellness és Fitness előnyei a Danubius Hotel Heliaban
: Drótos Lilla Anna
: Drótos Lilla Anna
Analysing the implementation and communication of sustainability practices in Budapest hotels and the attitude of generation Z towards them
: Antal Stefánia Barbara
: Antal Stefánia Barbara
A fogyasztás pszichológiája az új és second hand termékek kapcsolatában
: Körmöczy Rebeka
: Körmöczy Rebeka
Bridging the Gap Examination of Communicational and Motivational Differences of Generation X and Z.
: Guzsván Csaba Imre
: Guzsván Csaba Imre
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika
: Abazi Xhesika
The modern technology's effect on the knowledge transfer between generations
: Turkevei-Nagy Fanni Dorottya
: Turkevei-Nagy Fanni Dorottya
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
Három hetes gyógykúra szervezése Hévízre, a Hotel Europa Fit**** superior szállodába
: Mocsai Bianka
: Mocsai Bianka
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
A fast fashion és a second hand piacok marketingkommunikációja Fenntarthatóság és fogyasztói attitűdök
: Lajkó Emma
: Lajkó Emma
Cukormentes sütemények kínálatának és fogyasztási szokásainak bemutatása a budapesti FitCandy cukrászda választékán keresztül
: Bányai Evelin
: Bányai Evelin
Bridging the Gap How FinTech is Revolutionizing Financial Inclusion in Vietnam and India
: Pham Mai Linh
: Pham Mai Linh
A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
: Kerékgyártó Csaba
: Kerékgyártó Csaba
Minőségügyi oktatás – Fit For Quality Akadémia – az FAG Magyarország Ipari Kft-nél az autóipari folyamatszemlélet tükrében
: Éles Márk Roland
: Éles Márk Roland
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
Effect Of Upselling And Cross-Selling Strategies On Consumer Behavior In The Online Clothing Industry In Case Of Female Generation Z In Bosnia And Herzegovina
: Tesanovic Marija
: Tesanovic Marija
The Hungarian consumption society regarding clothing the willingness of Hungarians to choose sustainability over fast fashion in 2020
: Varga Márta
: Varga Márta
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Behavioral Economics Analysis on the Information Overload Effecting Hungarians Studying Generation Z, Generation Y, Generation X, and Baby Boomers
: Martinka Gréta
: Martinka Gréta
Discussing the fashion rental service and the attitude of the Hungarian population towards clothing rental models
: Lengyel Lilla
Megjelent: (2022)
: Lengyel Lilla
Megjelent: (2022)
Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete
: Török Hanna
: Török Hanna
Theoretical elements and practical challenges of knowledge management related to young graduates starting their career in Hungary
: Rácz András
: Rácz András
Digital Payments in Hungary A Comparative Study of Revolut Usage Amongst Generation Z
: Zsivola Csenge Kata
: Zsivola Csenge Kata
The effects of advertising on Generation Z
: Miklós Csaba
: Miklós Csaba
Hasonló tételek
-
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Phung Nguyet Linh -
“Thrifted fit check” Generation Z's knowledge-attitude-practice gap in second-hand clothing consumption - a preliminary study
: Nguyet Phung Linh
Megjelent: (2024) -
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit -
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina -
Victory Fitness edzőtermek marketingkommunikációs stratégiája
: Kusper Zsolt