Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
Saved in:
Main Author: | Kállai Karolin |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | film(ek) filmturizmus motiváció trendek turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53828 |
Similar Items
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla
: Mernyei Lilla
Tanulás egy életen át - A motiváció szerepe az élethosszig tartó tanulásban
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
Konferenciabeszámoló ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference (ENTRENOVA) 2018. szeptember 4–9., Split (Horvátország)
: Polster Csilla
Published: (2018)
: Polster Csilla
Published: (2018)
A gerillareklámok befolyásoló hatásainak és kommunikációjának szemléltetése nemzetközi sorozatok példái által
: Rokolya Csilla
Published: (2014)
: Rokolya Csilla
Published: (2014)
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
A 2007-9es pénzügyi válság értelmezése
: Józsa Péter
: Józsa Péter
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
SAP R/3-ról SAP S/4 HANA-ra való átállás folyamata
: Tari Beáta
: Tari Beáta
Az Opel gyárak alkatrész ellátása 3PL és 4PL szempontból
: Gyalókai Norbert Péter
: Gyalókai Norbert Péter
Az SAP vállalatirányítási rendszer R/3 és S/4 szoftver felületeinek összehasonlíthatósága
: Szabó Bence
: Szabó Bence
The impact of the 9/11 terrorist attacks on businesses and accounting systems
: Zsólyomi Gergő
: Zsólyomi Gergő
Az egész életen át tartó tanulás Lifelonglearning
: Csapó Viktória
: Csapó Viktória
Hagyomány és hatékonyság - növekedés három generáción át
: Szennay Áron
Published: (2024)
: Szennay Áron
Published: (2024)
IAS 39-ről IFRS 9-re átállás banki környezetben
: Dombrádi Tamás
: Dombrádi Tamás
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
: Bereczky Réka
: Bereczky Réka
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
Önismeret az énekhangon át, a közös éneklés ereje
: Komjád Gyöngyvér
: Komjád Gyöngyvér
Az IFRS 9 bevezetésének bemutatása egy magyarországi hitelintézet példáján keresztül
: Dancs Ivett
: Dancs Ivett
Az IFRS 9 standard bemutatása és implementációja az OTP Banknál
: Bajcsi Bertold
: Bajcsi Bertold
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Az Ipar 4.0, különös tekintettel a 3D nyomtatás fejlődésére és gazdasági hatásaira
: Németh Gergely Zoltán
: Németh Gergely Zoltán
Bankok működésén át a Cash-flow alapú hitelezési folyamatig
: Varga Viktória Erzsébet
: Varga Viktória Erzsébet
A környezeti nevelés mint egy életen át tartó folyamat
: Lambert Rebeka
: Lambert Rebeka
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Harmadik generációs hibridvezérlő termék értékáramláncának fejlesztése az A3 módszer segítségével a hatvani Robert Bosch Elektronika KFT-nél
: Kállai Mariann
: Kállai Mariann
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
A terrorizmus természete, 9/11 előzményei és az Amerikai Egyesült Államok válaszlépései
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
Az ausztriai Bosch gyár és DE 8-9-es régió közúthálózatának optimalizálása
: Maklári József
: Maklári József
Case 3 Magnet Hungarian Community Bank
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
Kína útja a 2008-as válságon át, a világgazdaság vezető pozíciójáig
: Réder György
: Réder György
Fejlődés egy életen át - Az idősödő munkavállalók sajátosságai és lehetőségei
: Szászvári Karina Ágnes
Published: (2017)
: Szászvári Karina Ágnes
Published: (2017)
Egész életen át tartó tanulás Magyarországon és az Európai Unióban
: Alliende María de la Paz
: Alliende María de la Paz
Projekttervezés megvalósulása a T-Systems Magyarország Zrt. EAR 4.3-as rendszer fejlesztéséhez szakértői feladatok ellátása elnevezésű projektjében
: Ruzsics Katalin Dalma
: Ruzsics Katalin Dalma
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Similar Items
-
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin -
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta -
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla -
Tanulás egy életen át - A motiváció szerepe az élethosszig tartó tanulásban
: Horváth Kristóf -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter