Működés és elégedettség a frontvonalban Egy közösségi közlekedést biztosító vállalat CRM rendszerének működése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántai Krisztián
További közreműködők: Faragóné Lepp Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:car-sharing
CRM
közösségi gazdaság
lojalitás
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
ügyfélszolgálat
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53840

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53840
005 20240322125249.0
008 240322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szántai Krisztián 
245 1 0 |a Működés és elégedettség a frontvonalban  |b Egy közösségi közlekedést biztosító vállalat CRM rendszerének működése  |c Szántai Krisztián  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt években a technológiai újítások és az ügyfélorientált gondolkodásmód egyre nagyobb teret hódítottak a vállalati világban. A carsharing szolgáltatások - mint a közlekedés modern alternatívái - különösen nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfél-elégedettség növelésére és a hatékony működésre. Ebben a kontextusban az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) elengedhetetlen eszközként szolgálnak a vállalatoknak, hogy közelebb kerüljenek ügyfeleikhez, jobban megértsék igényeiket és optimalizálják belső folyamataikat. Kíváncsi voltam, hogy működését tekintve valóban hatékonyabbá tudja-e tenni egy modern CRM rendszer az autómegosztás egyik kulcsszereplőjét, növelve az ügyfél-elégedettséget? Kutatásom kitért az ügyfélszolgálaton dolgozók tapasztalatai és ismeretei felől a CRM rendszerrel kapcsolatban. Mivel keresik meg relatíve legtöbbször az ügyfélszolgálatot, illetve milyen fejlesztési javaslat van ennek a kiküszöbölésére? Végül pedig, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket? Kutatásomban hazai és nemzetközi szakirodalmakat dolgoztam fel szekunder kutatásként, majd a vállalattól kapott adatokból és kutatásokból egy kisebb betekintést nyújtok az olvasónak. Primer kutatásként interjúkat végeztem a vállalat ügyfélszolgálatos munkatársaival, illetve az ügyféloperációs felsővezetőjével. A kutatás eredményeként megállapítom, hogy valóban növelte a vállalat működési hatékonyságát és szolgáltatás minőségét egy új, modern CRM rendszer bevezetése. Bemutattam, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket, továbbá mivel keresik meg relatíve legtöbbször Magyarország egyik legnagyobb carsharing szolgáltatójának ügyfélszolgálatát. Arra kerestem a választ, hogy milyen hatással volt a vállalat működésére az új CRM rendszer bevezetése, milyen további fejlesztéseket igényel az ügyfelek elégedettségének érdekében. A fejlesztési javaslatok meghatározásához szükséges a beérkezett megkeresésekről szóló statisztika, amelyre szintén kitért a kutatásom. 
695 |a car-sharing 
695 |a CRM 
695 |a közösségi gazdaság 
695 |a lojalitás 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
695 |a ügyfélszolgálat 
695 |a vásárlói elégedettség 
700 1 |a Faragóné Lepp Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53840/1/CGFZSV_TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53840/2/rezume_szantai_krisztian.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53840/3/Sz%C3%A1ntai%20Kriszti%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53840/4/Sz%C3%A1ntai%20Kriszti%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés