Az alpha generáció marketingje és az AI
Saved in:
Main Author: | Laposa Norbert |
---|---|
Other Authors: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatbázis e-marketing - elektronikus marketing generációs fejlődés mesterséges intelligencia Y generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53847 |
Similar Items
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László
: Udvardy Áron László
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése
: Jámbor Noémi
: Jámbor Noémi
A környezettudatos gondolkodásmód elmélyítése az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-ben
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Pandémia hatása az orvostechnikai eszközök értékesítésére, az Alpha Implant Kft. gazdasági működésére, eredményességére
: Huszti Tamara
: Huszti Tamara
Loftlakások marketingje
: Hugyik Tamás
: Hugyik Tamás
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Esküvőszervezés marketingje Magyarországon
: Maloki-Szedlár Zsanett
: Maloki-Szedlár Zsanett
Az Eagle Ottawa Hungary vállalati marketingje
: Kiss-Orbán Gergely
: Kiss-Orbán Gergely
Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában
: Tóth Noémi
: Tóth Noémi
Az Atma Jóga Center szolgáltatás marketingje
: Kócsi Nóra
: Kócsi Nóra
Kézműves sörök marketingje Magyarországon
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Egy kötszergyártó cég marketingje
: Győri Ágnes
: Győri Ágnes
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória
: Dala Viktória
Startup vállalkozások marketingje Magyarországon
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
Az e-sport iparágának fejlődése és marketingje
: Kovács Kristóf
: Kovács Kristóf
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
A magánegészségügy fejlődése és marketingje
: Csitáry Szabolcs
: Csitáry Szabolcs
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Induló vállalkozások social media marketingje, az önmarketing.
: Szabó Gergő Zsolt
: Szabó Gergő Zsolt
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Turisztikai marketing, túlturistásodás marketingje Hollandiában
: Baksa Bianka Barbara
: Baksa Bianka Barbara
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
A gépkocsinyeremény betétkönyv megújítása és marketingje
: Michnai András
: Michnai András
Az életbiztosítás marketingje az Aviva Életbiztosító Rt. példáján keresztül
: Czugéber Nóra
Published: (2004)
: Czugéber Nóra
Published: (2004)
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül
: Keresztúri Péter
: Keresztúri Péter
A Grundfos Vállalat Elemzése, Marketingje és Fenntarthatósága
: Dobos Krisztián Tibor
: Dobos Krisztián Tibor
Budapesti street foodok gazdasági versenyképességének elemzése, marketingje
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje
: Repa Tamás
: Repa Tamás
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
Similar Items
-
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László -
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi -
Az Alpha Zoo Kft. online marketingkommunikációs tevékenysége és elemzése
: Jámbor Noémi -
A környezettudatos gondolkodásmód elmélyítése az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-ben
: Nagy Nikolett -
Pandémia hatása az orvostechnikai eszközök értékesítésére, az Alpha Implant Kft. gazdasági működésére, eredményességére
: Huszti Tamara