Fölszállott a Páva a plébánia-házra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bárány Éva
További közreműködők: Dr. Kozma Tímea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ellátási lánc - ellátó hálózat
értékteremtés
logisztika
partnerkapcsolat(ok)
sikertényezők
vidéki vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53883

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53883
005 20240322125700.0
008 240322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bárány Éva 
245 1 0 |a Fölszállott a Páva a plébánia-házra  |c Bárány Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a BÁRÁNY ÉVA Konzulens: 5. aktív félév Dr. Kozma Tímea Gazdálkodás és menedzsment egyetemi docens, PhD BGE PSZK BGE PSZK VARGA ZSÓFIA 5. aktív félév Gazdálkodás és menedzsment BGE PSZK FÖLSZÁLLOTT A PÁVA A PLÉBÁNIA-HÁZRA Napjaink vállalkozásainak életében kulcsfontosságú szerepet játszanak az ellátási láncok. Mind beszállítói, közvetítői, és mind vevői oldalról megközelítve a vállalkozás kapcsolatai kiemelkedő jelentőségűek, a partnerkapcsolatok ápolása és fenntartása szinte elsődleges feladattá vált az idők során, hiszen azt az értéket, amit egy-egy vállalkozás képvisel, úgy gondoljuk, hogy nagymértékben befolyásolja az ellátási lánc szereplői közötti viszony is. A Tudományos Diákköri Konferenciára készülő dolgozatunk témája egy Budapest agglomerációjában lévő kisváros, Monor központjában lévő bisztró és cukrászda, a Fürge Páva elnevezésű üzlet ellátási láncban betöltött szerepén keresztül megfigyelni és rávilágítani a siker útját képező olyan mérföldkövekre, amelyek jelentős befolyással bírnak a feltörekvő kisvállalkozás esetében. Kutatásunk céljához kapcsolódva arra keressük a választ, hogy a Fürge Páva milyen értékeket képvisel és hoz létre a fogyasztók számára, valamint kell-e változtatni az értéklánc-menedzsmenten – ha igen, akkor hogyan lehetne, amennyiben nem, akkor miért nem. Az idén ősszel 2. születésnapját ünneplő bisztró és cukrászda, amely virágbolttal kiegészülve várja a látogatókat, rövid idő alatt nagy népszerűségre tett szert a monori és a környékbeli lakosok körében. Ezért is választottuk a Pávát, hiszen amellett, hogy nekünk, monori lakókként az egyik kedvenc baráti találkozóhelyünkké vált, szerettük volna jobban megismerni és feltérképezni azokat a tényezőket, hogy minek köszönhető a töretlen jó hír és a növekvő közismertség. Kutatásunk során primer kutatási módszereket alkalmaztunk. Saját tapasztalatainkon, megfigyeléseinken kívül kvantitatív módszer keretében kérdőíves felmérést végeztünk a fogyasztói elégedettség vizsgálása érdekében. A Google Űrlap formájában készült kérdéssorunkra 250 válasz érkezett. Kvalitatív módszerként három fővel készítettünk interjút: a tulajdonossal, Kruchió Lászlóval, az üzletvezetővel, Gráf Andrással, valamint az üzletvezető-helyettessel, Szarvas Zsanett-tel. A kérdőív kiértékeléseként kapott eredmények, valamint az interjúk során említett vásárlói visszajelzések igazolják, hogy a fogyasztók számára közkedveltté vált hely ellátásilánc-menedzsmentje olyan szintre fejlődött az elindulástól kezdődően, hogy nem látjuk szükségesnek a változtatását. Úgy gondoljuk, hogy az eredmények alapján a jelenlegi ellátásilánc-menedzsment stratégiát érdemes folytatni a Fürge Páva életében. 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a értékteremtés 
695 |a logisztika 
695 |a partnerkapcsolat(ok) 
695 |a sikertényezők 
695 |a vidéki vállalkozás 
700 1 |a Dr. Kozma Tímea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53883/1/B%C3%A1r%C3%A1ny_Varga_PSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53883/2/F%C3%BCrge-P%C3%A1va-Rez%C3%BCm%C3%A9_2023.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53883/3/B%C3%A1r%C3%A1ny%20%C3%89va_Varga%20Zs%C3%B3fia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53883/4/B%C3%A1r%C3%A1ny_Varga.pdf  |z Dokumentum-elérés