A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Helman Beatrix
További közreműködők: Bánhalmi Dr. Árpád
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
marketing
marketingkommunikáció
telekommunikáció
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53893
005 20240322125717.0
008 240322suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Helman Beatrix 
245 1 2 |a A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció  |c Helman Beatrix  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A TDK dolgozatom középpontjában a telekommunikációs iparágban található vállalatok és fogyasztóik közötti kapcsolatok mélyebb megértése áll. Annak okán választottam ezt a témát, hogy úgy vélem, a fogyasztói elégedettség és elégedetlenség kulcsfontosságú tényezői a vállalkozások hosszú távú sikerességének. Ezenfelül, azért, hogy konkrét javaslatokat kínáljak az elégedettség növelésére és az elégedetlenség csökkentésére, valamint a hatékonyabb márka kommunikáció kialakítására. Dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok a Magyar Telekom és más versenytársai vizsgálatára. A célom, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogy mi okoz elégedettséget vagy elégedetlenséget a telekommunikációs szolgáltatások használói között, és hogy konkrét lépéseket javasoljak a piaci szereplőknek arra, hogy javítsák a fogyasztói élményt. Primer kutatásom keretein belül egy kérdőív segítségével igyekeztem felmérni a telekommunikációs cégek márkakommunikációjával kapcsolatos egyéni véleményeket és preferenciákat. Felmérem a fogyasztók véleményét és tapasztalatait, majd az adatok elemzésével és a piacelemzések alapján megpróbálom megérteni, mi hat az elégedettség és elégedetlenség alakulására. Dolgozatom kiterjed arra, hogyan építhető ki hatékonyabb kommunikáció a fogyasztókkal, mivel hiszem, hogy a jó kommunikáció kulcsfontosságú a vállalkozás és a fogyasztók közötti hosszú távú kapcsolat kialakításához. Az versenyképesség javítása is fontos szempont, és az elemzéseken keresztül próbálom megtalálni azokat az intézkedéseket, amelyek növelhetik a vállalatok piaci pozícióját. Végezetül, a sikeres márkakommunikáció fenntartása az egyik alapvető cél, amelyet vizsgálok, mivel a hosszú távú sikerhez elengedhetetlen a megbízható és pozitív vállalati imázs kialakítása és fenntartása. 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a telekommunikáció 
695 |a vállalat 
700 1 |a Bánhalmi Dr. Árpád  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893/1/Helman_Beatrix_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893/2/Helman_Beatrix_KKK.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893/3/Helman_Beatrix_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893/4/Helman_Beatrix_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés