A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
Elmentve itt :
Szerző: | Helman Beatrix |
---|---|
További közreműködők: |
Bánhalmi Dr. Árpád
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség marketing marketingkommunikáció telekommunikáció vállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53893 |
Hasonló tételek
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
A jóért vívott küzdelem – Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók szemszögéből
: Tátrai Zsófia
: Tátrai Zsófia
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter
: Haszon-Hegedüs Eszter
A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata
: Kapronczai Péter
: Kapronczai Péter
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté
: Stubán Máté
A női munkavállalók szervezeti elégedettségét és elkötelezettségét meghatározó tényezők
: Al Achraf Dorottya
: Al Achraf Dorottya
Munkahelyi elégedettséget befolyásoló tényezők, és a hatásuk az egyén teljesítményére
: Potocska-Váradi Alexandra
: Potocska-Váradi Alexandra
Kontrolling,mint hatékonyságot növelő alrendszer az önkormányzati gazdálkodásban
: Ferencné Kovács Hajnalka
: Ferencné Kovács Hajnalka
A vámérték vizsgálata, különös tekintettel a vámértéket növelő tényezőkre
: Borissza László
: Borissza László
Eredmény növelő, költség megtakarító beruházások elemzése a víziközmű ágazatban.
: Istenes Attila
: Istenes Attila
A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében
: Laurinyecz Emese
: Laurinyecz Emese
A fogyasztói szokások változása az online ételfutár-szolgáltatók megjelenésével
: Demissie Salomé
: Demissie Salomé
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Felelős vállalat, felelős munkavállaló. Javítja-e felelősségvállalás a munkavállalói elégedettséget vagy az elkötelezettséget?
: Szalay-Nagy Emese
: Szalay-Nagy Emese
Logisztikai szolgáltatók tendereztetése
: Csukás Martin
: Csukás Martin
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
Employer branding stratégiák vizsgálata a Magyarországon jelen lévő telekommunikációs vállalatok körében és azok hatása a Z generációs munkavállalókra
: Bárándy Anett
: Bárándy Anett
Ömlesztett gabonatermények fuvarozása során fellépő minőségi problémák és ezek összköltség növelő hatása
: Kóczán-Paksai Annamária
: Kóczán-Paksai Annamária
Smart hotels, technológiai újítások, melyek megnövelik a vendégek elégedettségét és könnyebbé teszik a szálloda munkáját
: Horváth István
: Horváth István
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A licencmenedzsment szerepe és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekomnál Tapasztalatok és javaslatok a szakmai gyakorlat alapján
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
A streaming szolgáltatók kommunikációja
: Keményfi Bence
: Keményfi Bence
IT a pénzügyi szolgáltatók szolgálatában
: Balogh Árpád
: Balogh Árpád
IT a pénzügyi szolgáltatók szolgálatában
: Bánki Balázs
: Bánki Balázs
Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
: Gáspár Balázs
: Gáspár Balázs
A logisztikai szolgáltatók komplex tevékenységének elemzése az FM Logistic példáján keresztül
: Pásztor Beatrix
: Pásztor Beatrix
Logisztikai szolgáltatók helyzete Magyarországon
: Hepke Johanna
: Hepke Johanna
Magán- Egészségügyi szolgáltatók versenytárselemzése
: Kovács Stella Andrea
: Kovács Stella Andrea
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Hasonló tételek
-
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba -
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs -
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel -
A jóért vívott küzdelem – Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók szemszögéből
: Tátrai Zsófia -
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter