A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
Saved in:
Main Author: | Baranyák Tamás |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | film(ek) közösségi média marketing marketing-kampány mozi |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53912 |
Similar Items
Az Employer branding szerepe a vállalkozások sikerében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A kultúra szerepe a magyar EU-soros elnökség sikerében
: Szolnok Anna
Published: (2013)
: Szolnok Anna
Published: (2013)
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on
: Cserepes Veronika
: Cserepes Veronika
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
A vezető jelentősége és személyiségének fontossága az eredményes csapatműködésben és a projekt sikerében
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Slow food. Egy olasz alapítású nemzetközi mozgalom hátteréről
: Wallendums Tünde
Published: (2015)
: Wallendums Tünde
Published: (2015)
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Published: (2019)
Az ír nemzeti mozgalom a '90-es évektől napjainkig
: Jánoki Miklós
: Jánoki Miklós
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A fekete polgárjogi mozgalom története az Amerikai Egyesült Államokban napjainkig
: Horváth Jennifer Andrea
: Horváth Jennifer Andrea
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
: Bereczky Réka
: Bereczky Réka
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
A hazai paralimpiai mozgalom és a turizmus kapcsolata, különös tekintettel a szálláshelyekre
: Szekeres Pál
: Szekeres Pál
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
A méltányos kereskedelem jelentősége, különös tekintettel a mozgalom európai és magyarországi helyzetére
: Tripolszki Brigitta
: Tripolszki Brigitta
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
A Momentum Mozgalom politikai kampánystratégiájának elemzése a NOlimpia kezdeményezéstől az ellenzéki előválasztásokig
: Hatvani-Baracsi Bettina
: Hatvani-Baracsi Bettina
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
A kávé világkereskedelmének bemutatása, különös tekintettel az ezredforduló kávéválságára és hatásaira, valamint a Fair trade mozgalom jelenlegi helyzetére és főbb problémáira
: Bánpataki Alexandra
: Bánpataki Alexandra
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn
: Csibi Adrienn
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Az online vásárlás helyzete 2022-ben
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Munkaerő toborzási kiválasztási folyamatok a Pannontej Zrt. példáján keresztül
: Baranyák Eszter
: Baranyák Eszter
Similar Items
-
Az Employer branding szerepe a vállalkozások sikerében
: Szabó Balázs -
A kultúra szerepe a magyar EU-soros elnökség sikerében
: Szolnok Anna
Published: (2013) -
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda -
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter