A magyar és a holland online vásárlási szokások és attitűdök összehasonlítása, a 20 és 30 év közöttiek körében
Elmentve itt :
Szerző: | Oprável Petra |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vásárlási szokás Értékesítés, online Magatartás Döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53925 |
Hasonló tételek
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese
: Juhász Emese
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Holland befektetések Magyarországon
: Juhász Nikoletta
: Juhász Nikoletta
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A belföldi utazáshoz kapcsolódó attitűdök változása az elmúlt 20 évben
: Martin Szilvia
Megjelent: (2013)
: Martin Szilvia
Megjelent: (2013)
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
Holland-magyar gazdasági kapcsolatok
: Vörös Adél
: Vörös Adél
A 20-30 éves korosztály utazási szokásainak és a közösségi média döntési mechanizmusukra gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A 30 év alatti vállalkozó fiatalok lehetőségeinek vizsgálata és elemzése
: Giesz Bence Gábor
: Giesz Bence Gábor
A magyar és a holland nyugdíjrendszer
: Varga Levente
: Varga Levente
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás
: Novák Barnabás
Kína gazdasága és a különleges gazdasági övezetek szerepe az elmúlt 30 évben30 évben
: Lencsés Ádám
: Lencsés Ádám
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin
: Jegesi Martin
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Kávéfogyasztási szokások a 20-21. században
: Kercseligeti Richárd
: Kercseligeti Richárd
A migráció hatásai a holland munkaerőpiacra
: Petrikó Sarolta
: Petrikó Sarolta
Bútor Vásárlási Szokások
: Herczeg Enikő
: Herczeg Enikő
A holland típusú nyugdíjrendszer és a nyugdíjkötelezettségek becslése
: Kára Judit
: Kára Judit
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Napelem vásárlási szokások Magyarországon
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Sneaker vásárlási szokások Magyarországon
: Lódi Dominik László
: Lódi Dominik László
Vásárlási szokások vizsgálata Magyarországon
: Kossuth Bálint
: Kossuth Bálint
A Hollander 2000 KFT. értékesítési stratégia elemzése és terjeszkedése
: Borbély Bence Erik
: Borbély Bence Erik
A Hollander 2000 KFT értékesítési stratégia elemzése és terjeszkedése
: Borbély Bence Erik
: Borbély Bence Erik
ONLINE SZÁLLÁSHELYFOGLALÁSI RENDSZEREKKEL KAPCSOLATOS ATTITŰDÖK
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
Vásárlási szokások vizsgálata a cukormentes és a teljes kiőrlésű gabonákból készült élelmiszerek körében
: Pomper Kitti Katalin
: Pomper Kitti Katalin
Túró rudi fogyasztási - és vásárlási szokások
: Szűcs Laura Eszter
: Szűcs Laura Eszter
A cukrászdai kínálat és vásárlási szokások
: Asztalos Márk
: Asztalos Márk
Holland-magyar gazdasági kapcsolatok, különös tekintettel a tőkeáramlásokra
: Jeroskovics Angelika
: Jeroskovics Angelika
Online vásárlási szokások és a legfontosabb tényezők szolgáltatás választásakor
: Tukacs Klára Mária
: Tukacs Klára Mária
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Hasonló tételek
-
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka -
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese -
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint -
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert -
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor