Az Agave kiadó marketingkommunikációjának vizsgálata és egy jövőbeli szerző bevezetésére vonatkozó kampányterv
Elmentve itt :
Szerző: | Bokor György Roland |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Agave Kiadó Versenytárselemzés Marketingstratégia Marketingmix Marketingkommunikáció Reklámkampány, tervezés Könyvpiac, magyar Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53942 |
Hasonló tételek
"Hobbim a csillagom!" Social Media kampányterv
: Zsiros Gréta
: Zsiros Gréta
A BAGázs Közhasznú Egyesület marketingkommunikációs kampányterve
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Európa kiadó? A multikulturalizmus problematikája Nyugat-Európában
: Viszt Viktor
: Viszt Viktor
Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Fehér Roland
: Fehér Roland
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
A Vinton kiadó szerelmes regényeinek olvasói köre, fogyasztói magatartás vizsgálata
: Somogyi-Fejes Ivett
: Somogyi-Fejes Ivett
Recommendations ; Kiadós nyomorgás ígéretével várja önt a magáncsőd
: Pap Melinda
: Pap Melinda
Szlovénia gazdasága, különös tekintettel az euró bevezetésére
: Bágyi Katalin
Megjelent: (2013)
: Bágyi Katalin
Megjelent: (2013)
Szlovénia gazdasága, különös tekintettel az euró bevezetésére
: Kazinczi Nóra
: Kazinczi Nóra
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Javaslat az ISO bevezetésére a Mezőgazdsasági Dunamenti Zrt.-ben
: Maloveczky Nándor
: Maloveczky Nándor
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Az EU kis-és középvállalkozásokra vonatkozó politikája, programjai
: Bóna Károly Roland
: Bóna Károly Roland
Az EU kis-és középvállalkozásokra vonatkozó politikája, programjai
: Bóna Károly Roland
: Bóna Károly Roland
Projektjavaslat üzleti folyamatokat támogató tárgyieszköz-nyilvántartás bevezetésére egy vállalati példán keresztül
: Farkas Zsanett
: Farkas Zsanett
Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában
: Simon Gellért Antal
: Simon Gellért Antal
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
PERFEKT Gazdasági Tanácsadó, Oktató és Kiadó Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelemzőségi helyzetének értékelése
: Oláh Krisztina
: Oláh Krisztina
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére.
: Pataki Lőrinc Péter
: Pataki Lőrinc Péter
A munkaerőpiac jövőbeli helyzete
: Gajdács Bettina Diána
: Gajdács Bettina Diána
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Európai Uniós források felhasználása a magyar egészségügyben, különös tekintettel az EESZT bevezetésére
: Mazitova Dinara
: Mazitova Dinara
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
A Skuba Hungária Kft. pénzügyi és számviteli elemzése és adaptálása egy környezetbarát technológia bevezetésére
: Bauer Vivien
: Bauer Vivien
A könyvkereskedelmi marketing alkalmazások és azok fejlesztési lehetőségei a Klett Kiadó PONS kiadványainak esetében
: Körmöndi Mihály
Megjelent: (2007)
: Körmöndi Mihály
Megjelent: (2007)
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
Svédország és Finnország integrációja az Európai Unióban, különös tekintettel a közös valuta bevezetésére
: Fasie Brigitta
: Fasie Brigitta
Sörfogyasztási szokások és a kisüzemi sörök jövőbeli lehetőségeinek vizsgálata
: Sebe Dóra
: Sebe Dóra
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Az eurózóna jövőbeli kilátásai a válság tükrében
: Nagy Katalin Nóra
: Nagy Katalin Nóra
Vállalatirányítási rendszerek megújulása és jövőbeli trendjei
: Szántó Péter
: Szántó Péter
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A művi terhességmegszakításra vonatkozó jogszabályok az Európai Unióban
: Somogyi Zsófi
: Somogyi Zsófi
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
KPI rendszer felállítása az INTEGMA projekt bevezetésére és üzemeltetésére a Robert Bosch Elektronika KFt-nél
: El-Nagar Modi
: El-Nagar Modi
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Hasonló tételek
-
"Hobbim a csillagom!" Social Media kampányterv
: Zsiros Gréta -
A BAGázs Közhasznú Egyesület marketingkommunikációs kampányterve
: Horváth Noémi -
Európa kiadó? A multikulturalizmus problematikája Nyugat-Európában
: Viszt Viktor -
Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Fehér Roland -
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina