A Nestlé értékesítésének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Roland |
---|---|
További közreműködők: | Katz György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Élelmiszeripar, magyar Nestlé Értékesítés Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53950 |
Hasonló tételek
Corporate Social Responsibility and Nestlé
: Bárdos Virág
: Bárdos Virág
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
Egy biztosításközvetítő vállalkozás értékesítésének elemzése
: Csenki Olivér
: Csenki Olivér
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
Projektek megvalósítása a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Pakai Ádám
: Pakai Ádám
A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése
: Tóth Norbert Krisztián
: Tóth Norbert Krisztián
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A Tokaji aszú bemutatása és kereskedelmi értékesítésének elemzése
: Erős Zsófia Teréz
: Erős Zsófia Teréz
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy vállalkozás értékesítésének elemző bemutatása
: Barsi Szabina
: Barsi Szabina
Borok értékesítésének az elemzése Silvanus Hotel, Panoráma Étterem
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Teljesítményértékelés és a fejlesztés a Nestlé Hungária Kft-nél
: Pálosi Zsuzsanna
: Pálosi Zsuzsanna
Az üzleti intelligencia szerepe a Nestlé Hungária Kft. életében
: Szendrei Gergő
: Szendrei Gergő
A Compocity értékesítésének és ügyfélmenedzsmentjének kapcsolata
: Papp Lilla
: Papp Lilla
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
Jamie Oliver’s Italian Restaurant itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Cseh Blanka
: Cseh Blanka
Vákuumcsomagolt matracok online értékesítésének problémái Svájcba
: Hrabovszki Dorottya
: Hrabovszki Dorottya
A sportcipők online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre
: Herzog Zsombor
: Herzog Zsombor
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
A használtautó értékesítésének és vásárlásának legfontosabb szempontjai.
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
A Golden Granet márkatermékek értékesítésének fejlődési lehetőségei
: Pomper Kitti
: Pomper Kitti
Novo Parts Trade Kft. értékesítésének hatékonyság vizsgálata
: Dubai Gréta
: Dubai Gréta
Tehetséggondozás és a felnőttek képzésének folyamata a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Hausmann Aliz
: Hausmann Aliz
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
A standard költségszámítás kialakítása és értékelése a Nestlé Hungária Kft-nél
: Orosz Lilla
: Orosz Lilla
A coaching kultúra elterjesztésére irányuló törekvések a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Veres Dávid
: Veres Dávid
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A Nestlé Hungária Kft. útja az ISO 27001 tanúsítvány megszerzése felé
: Kiss Rebeka
: Kiss Rebeka
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon
: Horváth Klaudia
: Horváth Klaudia
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Hasonló tételek
-
Corporate Social Responsibility and Nestlé
: Bárdos Virág -
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik -
Egy biztosításközvetítő vállalkozás értékesítésének elemzése
: Csenki Olivér -
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca