A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Osváth Dominik
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:emberi kapcsolatok
értékesítés
fogyasztói szokások
kommunikáció
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53972
Description
Abstract:A dolgozatom középpontjában egy magyar szerszámkereskedés direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata áll. Többek között azt vizsgáltam, hogy milyen szerepet tölt be a vállalat a szerszámkereskedelmi piacon és milyen kapcsolat áll fent a vállalat és partnerei között. A kutatás célja az volt, hogy meg tudjam milyen tényezők befolyásolják a legjobban a direkt értékesítés folyamatát és hogyan tudja a vállalat ezeket előnyére formálni. A vizsgálat során előtérbe került az emberi kapcsolatok fontossága valamint, hogy a vállalat küldetéstudata mennyire játszik fontos szerepet az értékesítés során.