Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Páli Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | COOP üzletlánc Élelmiszer kereskedelem Élelmiszermarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53981 |
Similar Items
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
A Georgikon Coop Zrt. ellátási láncának bemutatása
: Gombkötő Bálint
: Gombkötő Bálint
A Gödöllő Coop Zrt. stratégiai szemléletének elemzése
: Csizmadia Ágnes
: Csizmadia Ágnes
Az Abaúj Coop Zrt. munkaerő- és létszámgazdálkodása
: Jaskó Tamara
: Jaskó Tamara
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla
: Vass Béla
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
Az Abaúj Coop Zrt. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
A Gödöllő COOP Zrt. beszámolójának elemzése 2010-2014
: Kis Martin
: Kis Martin
Gazdasági társaságok átalakulása, külföldi tulajdonban lévő belföldi cégek beolvadása
: Balázsi Réka
: Balázsi Réka
A vezetői számvitel alkalmazása a Coop Kiskőrös Zrt-nél
: Sztranyák Adél
: Sztranyák Adél
Georgikon Coop Zrt. hitelképessége és a hitelekből megvalósuló beruházása
: Lázár Bálint
: Lázár Bálint
A Coop csoport beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter
: Háhner László Péter
Marketingkommunikációs tevékenység ismertetése, majd alkalmazása a Coop Hungary Zrt -nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
HACCP rendszer bevezetése az Alföld Pro-Coop Zrt. frissáru raktárában
: Baranyi Szabolcs
: Baranyi Szabolcs
Controlling beszámolók szerkesztése, tartalmának kialakítása a Tisza-Coop Zrt. gyakorlatában
: Sokvári Vanessza
: Sokvári Vanessza
Az Unió Coop Zrt. pénzügyi, vagyoni, jövedelmi helyzetének elmezése hároom év beszámolója alapján
: Kiss-Kondás Bettina
: Kiss-Kondás Bettina
A Pilis Coop kereskedelmi egységek marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Vadászi Kitti
: Vadászi Kitti
A DIAGNORga segítségével szervezeti diagnózis felállítása egy magyar tulajdonban lévő vállalatnál
: Király Eszter
: Király Eszter
Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
Nagyméretű kiskereskedelmi üzletláncok és beszállítóik közötti együttműködési területek, valamint vállalati információs rendszereik partnerkapcsolati jellemzői
: Király Éva
Published: (2011)
: Király Éva
Published: (2011)
A COOP Szolnok Zrt. vásárlásösztönző tevékenységének bemutatása a törzsvásárlói rendszerének elemzésén keresztül
: Túri Szabina
: Túri Szabina
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A nemzetközi kiskereskedelmi üzletláncok készletgazdálkodásának kihívásai, különös tekintettel az Auchanra
: György Zoltán
: György Zoltán
Kategória menedzsment és polctükör tervezése a gyakorlatban, kritikai elemzés a Gödöllő Coop Zrt. példáján
: Lendvai Benedek
: Lendvai Benedek
A Galga-Coop Zrt.-nél alkalmazott programok, és azok gyakorlatban való használatának bemutatása
: Erdélyi Csilla
: Erdélyi Csilla
CO-OP Hungary Zrt. beszerzési stratégiája és ennek hatása a Coop csoport működésére
: Pálföldi Szilvia
: Pálföldi Szilvia
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél
: Nagy Dominika
: Nagy Dominika
Raktári folyamat elemzése, értékelés, fejlesztése a Duna Coop Korlátolt Felelősségű Társaságnál
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Banki tulajdonban lévő ingatlanok értékesítési árának és idejének előrejelzése regressziós modellekkel és bináris klasszifikációs eljárással
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Sportrendezvények turisztikai szerepének a bemutatása a Szolnoki Coop Májusfa futás szervezésén keresztül.
: Kovács Bianka
: Kovács Bianka
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
A Hunor Coop Zrt. 157-es számú Kála áruház Európai Uniós támogatásból megvalósuló átalakításának jövedelmezőségi elemzése
: Forrai Réka Orsolya
: Forrai Réka Orsolya
Lean Management és a SPAR üzletláncok
: Halász Enikő
: Halász Enikő
Egy megvalósult beruházás és annak döntéselőkészítési módszereinek vizsgálata, értékelése – A Nemzeti Vízművek Zrt., mint az állami tulajdonban lévő regionális víziközmű társaságok tulajdonosi joggyakorlója szemszögéből
: Molnár Attila Péter
: Molnár Attila Péter
A nyugdíjkorhatárban lévő munkavállalók munkaerő-piaci igényeinek elemzése
: Balás Patrícia Viktória
: Balás Patrícia Viktória
Egy kiskereskedelmi vállalkozás piaci és marketingstratégiája
: Zsák Gergő
: Zsák Gergő
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A Magyar Záloghitel Zrt. beszámolóinak, valamint piaci helyzetének elemzése értékelése
: Vatter Bettina
: Vatter Bettina
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Similar Items
-
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel -
A Georgikon Coop Zrt. ellátási láncának bemutatása
: Gombkötő Bálint -
A Gödöllő Coop Zrt. stratégiai szemléletének elemzése
: Csizmadia Ágnes -
Az Abaúj Coop Zrt. munkaerő- és létszámgazdálkodása
: Jaskó Tamara -
A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
: Vass Béla