A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
Saved in:
Main Author: | Pataky Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Hírnév Társadalmi felelősségvállalás Public Relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53985 |
Similar Items
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)
: Figusch Bianka
Published: (2013)
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Published: (2017)
: Jakab Petra, et al.
Published: (2017)
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Published: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Published: (2016)
A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon
: Simon Illés
: Simon Illés
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Published: (2013)
: Németh Ákos
Published: (2013)
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence
: Juhász Bence
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
A hazai vállalkozások CSR tevékenysége mögött meghúzódó főbb motivációs tényezők
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
Van-e természetjog?
: Turgonyi Zoltán
Published: (2015)
: Turgonyi Zoltán
Published: (2015)
Similar Items
-
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó -
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina -
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)