Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
Saved in:
Main Author: | Schindl Gabriella Éva |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Divatmarketing Közösségi marketing Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54016 |
Similar Items
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
Az újrahasznosított divatipar kihívásai
: Fazekas Kinga
: Fazekas Kinga
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Employer Branding és a közösségi média - a bankok vonatkozásában
: Arany Virág
: Arany Virág
A divatipar szerepe a turizmusban
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A divatipar lehetőségei Budapest turizmusában
: Kiss Borbála
: Kiss Borbála
A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
: Szakács Noémi
: Szakács Noémi
A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz
: Koszecz Janka
: Koszecz Janka
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában
: Gaál Enikő
: Gaál Enikő
A divatipar Airbnb-je A fenntartható ruhakölcsönzési szolgáltatás logisztikai kihívásai Magyarországon
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
A divatipar Airbnb-je A fenntartható ruhakölcsönzési szolgáltatás logisztikai kihívásai Magyarországon
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
A hazai divat és a divatipar marketingkommunikációja
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
Egy presztízs jószág átalakulása, a pusztító divatipar
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Egy környezetbarát vállalkozás marketingkommunikációs eszközeinek elemzése, a Folprint Nyomda Kft. bemutatásával
: Tari Nóra
Published: (2014)
: Tari Nóra
Published: (2014)
Influencer Marketing alkalmazása és hatása a divatipar világában
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
A divatipar és az e-kereskedelem kapcsolatrendszere elemzés a marketingmix tükrében
: Magyar Bálint
: Magyar Bálint
A divatipar fenntarthatóságának szerepe és hatása a fogyasztói magatartásra
: Csite Réka
: Csite Réka
Az Aptiv Connection System Hungary Kft. marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A hazai divatipar, és egy magyar divatház marketing stratégiája
: Makó Judit
: Makó Judit
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint
: Tóth Blanka
: Tóth Blanka
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
A közösségi média legújabb trendjei és befolyása a KKV szektor marketingkommunikációs tevékenységére
: Kulcsár Gergely
: Kulcsár Gergely
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Similar Items
-
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola -
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett -
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Published: (2014) -
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka -
Az újrahasznosított divatipar kihívásai
: Fazekas Kinga