"Tweet, tweet, tweet" a Twitter felhasználási lehetősége és szerepe a public relations-ban
Saved in:
Main Author: | Sik Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Twitter Közösségi marketing Mikroblog |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54018 |
Similar Items
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
China’s digital public diplomacy on Twitter Users’ perception of the belt and road initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang
: Nguyen Thanh Thuy Trang
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Alkoholtartalmú italok felhasználási lehetősége az ételkészítésben Magyarországon, melegkonyhán
: Guld Márta
: Guld Márta
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni
: Sík Fanni
A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége
: Angyal Mirjam Lilla
: Angyal Mirjam Lilla
Public relations szerepe, lehetőségei a felsőoktatási intézmények iskolarendszerű felnőttképzésében
: Fazekas Imola
Published: (2009)
: Fazekas Imola
Published: (2009)
Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában
: Karancsi Ágnes
: Karancsi Ágnes
A public relations helye, szerepe és feladata a magyar egészségügyben
: Harangozó Csenge
: Harangozó Csenge
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Published: (2009)
: Budai Nóra
Published: (2009)
A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban
: Wéber Soma Bence
: Wéber Soma Bence
A Public Relations nagyobb területei a magyarországi egészségügyben
: Liscsinszky Ágnes
: Liscsinszky Ágnes
The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
: Gulmaliyev Ilham
: Gulmaliyev Ilham
A teljesítmény-elvű vezetés és a public relations értéke
: Durányik Nóra
Published: (2008)
: Durányik Nóra
Published: (2008)
Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
: Balla Noémi Borbála
: Balla Noémi Borbála
A public relations menedzsment funkciói egy építőipari vállalkozás gyakorlatában
: Fejesné schubert Andrea
: Fejesné schubert Andrea
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
A belső Public Relations tevékenység a Budapesti Közlekedési Zrt.-nél
: Bródi Emília
: Bródi Emília
A belső Public Relations tevékenység a Budapesti Közlekedési Zrt.-nél
: Bródi Emília
: Bródi Emília
Twitter A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején
: Fejér Gergely Barnabás
: Fejér Gergely Barnabás
An exploratory study of the effect of social media on the Public Relations practices in the Lingerie Industry
: Reisch Petra Anna
: Reisch Petra Anna
A Public Relations története, megjelenési formái és hatása a mindenkori társadalmunkra
: Jámbor Zoltán
: Jámbor Zoltán
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
China’s digital diplomacy on Twitter Users’ perception on the Belt and Road Initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang
: Nguyen Thanh Thuy Trang
Az olimpiák előkészületei és válsághelyzetei során folytatott Public Relations tevékenység és kommunikáció
: Zeller Birgit Diana
: Zeller Birgit Diana
A Public Relations jelentősége az autóiparban A Peugeot 5008 modell magyarországi bevezetése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Színház, marketing, PR [Braille] a Békés Megyei Jókai Színház public relations tevékenysége
: Tari Sarolta
: Tari Sarolta
Okostelefonok applikációinak felhasználási szokásai
: Tóth Tamás Gergely
Published: (2013)
: Tóth Tamás Gergely
Published: (2013)
A Public Relations megvalósulása a sportban A magyar kajak-kenu szövetség PR- programja
: Nagy Rita
: Nagy Rita
A jó, a rossz és csúf A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
: Konczosné Szombathelyi Márta
Published: (2017)
Zöldségek felhasználási lehetőségei a cukrászatban
: Bende Bianka
: Bende Bianka
Similar Items
-
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára -
China’s digital public diplomacy on Twitter Users’ perception of the belt and road initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang -
Online public relations
: Kuthy Ákos -
Public Relation Activity
: Peng Mengyu -
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória