Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
Saved in:
Main Author: | Boros Regina |
---|---|
Other Authors: |
Bajka Vivien
Németh Dr. Szilárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fesztivál marketing marketingeszközök marketingkommunikáció marketingstratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54031 |
Similar Items
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
A hazai fesztiválok fenntarthatósági törekvései a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Havasi Viktória
: Havasi Viktória
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Fesztiválok egészségügyi biztosítása a Sziget Fesztivál példáján bemutatva
: Tóth Bernadett Ilona
: Tóth Bernadett Ilona
A könnyűzenei fesztiválok során keletkezett zajterhelés kezelése szervezési és lakossági oldalról
: Bicskei Beatrix
: Bicskei Beatrix
Kulturális fesztiválok jelentősége Eger turizmusában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
Fesztiválok Magyarországon marketing szempontból - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Kerekes Ivett
: Kerekes Ivett
A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel
: Suta Máté Zoltán
: Suta Máté Zoltán
A fizikai környezet szerepe a Sziget Kulturális Menedzser Irodában
: Harsányi Zsuzsanna
: Harsányi Zsuzsanna
A szabadtéri színházi fesztiválok szerepe a kulturális turizmusban
: Kazal Veronika
: Kazal Veronika
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Hazai fesztiválok marketing tevékenységének vizsgálata
: Ernhaft Attila Gyula
: Ernhaft Attila Gyula
A Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. működésének elemzése turisztikai szempontok szerint
: Sóti Réka
: Sóti Réka
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
A Fenntarthatóság Szigete? - Környezettudatosság és greenwashing vizsgálata a Sziget Fesztivál példáján keresztül.
: Barna Bianka Gabriella
: Barna Bianka Gabriella
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
A budapesti kulturális és gasztronómiai fesztiválok bemutatása és hozzájárulása a turizmushoz
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
A színházi fesztiválok szerepe a hazai turizmusban
: Kincses Angéla Mária
: Kincses Angéla Mária
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül
: Jakab András Dávid
: Jakab András Dávid
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina
: Etzl Regina
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
A kulturális identitás megjelenése a fesztiváliparban - Sziget fesztivál és a Balaton Sound alapján
: Bokor Adél
: Bokor Adél
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Similar Items
-
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili -
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik -
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna -
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté -
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra