A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gubricza Márk
További közreműködők: Halasi Blanka
Pecze Dr. Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingeszközök
marketingkommunikáció
nagyvállalat
problémamegoldás
promóció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54068
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a különböző vállalatok által kívánt hűségakcióit, azokfelmerülő problémáit, és meegoldásait kívánja bemutatni először elméleti, majd gyakorlati téren.A dolgozata téma elméleti hátterének bemutatásával indul. Ebben a részben az olvasó megismerheti a hűségakciókat, mint marketingkommunikációs eszközöket, majd szekunder kutatást olvashat egyes kutatóktól, akiket foglalkoztatott ez a téma.Az elméleti alapot megkapva az olvasó ezeket a kérdőív által végzett kutatás alapján gyakorlatban is látja. Hálózatban ezzel foglalkozó dolgozók válaszaiból lehet következtetni a pontos problémákra, felmerülésük okára, és példákat lehet kapni felhasznált problémamegoldási módszerekre.