Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Zsuzsanna
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Dezse Boglárka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntarthatóság
gyógyszeripar
környezetvédelem
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
termékminőség
zöld marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54099

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54099
005 20240514080625.0
008 240514suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Zsuzsanna 
245 1 0 |a Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél  |c Horváth Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A felelős marketing kihívásai a vállalatok számára egyre nőnek, és ez a tendencia a gyógyszeriparban különösen hangsúlyos. A gyógyszergyártó vállalatoknak számos szabálynak és rendeletnek kell megfelelni, miközben kiemelkedő fontossága van annak, hogy a fogyasztókat megfelelően tájékoztassák.A kutatás fókuszában a Béres Gyógyszergyár Zrt. marketing tevékenységének bemutatása áll, különös tekintettel a felelős marketing kommunikáció szerepére és annak eszközeit. A dolgozat célja, hogy feltárja a gyógyszeripari marketing kommunikáció során felmerülő kihívásokat, és rámutasson arra, hogy hogyan támogatja a vállalat marketing tevékenysége az általános stratégiát. A kutatás során megvizsgálja, hogyan valósul meg a marketingkommunikáció a gyakorlatban, és hogyan kommunikál a vállalat a fogyasztókkal. A szakmai interjúk alapján feltárja a főbb kihívásokat, majd benchmarking elemzés segítségével összehasonlítja a Béres kommunikációját versenytársaival.Az elméleti háttér részében a Corporate Social Responsibility (CSR) fogalmát mutatja be, kiemelve annak fontosságát az üzleti világban. A CSR tevékenységeket összekapcsolja a fenntarthatóság, az érintettek köre, az önkéntesség és az érték fogalmaival. A vállalat bemutatása során részletesen ismerteti a Béres tevékenységeit és profilját, kitérve a fenntarthatósági gyakorlatokra. A felelős marketing kihívásait és hosszútávú hatásait is elemzi.A kutatások bemutatásával és eredményeivel zárom a dolgozatot, ami teljes körű képet nyújt a Béres Gyógyszergyár Zrt. felelős marketing tevékenységéről, kihívásairól és a gyakorlatban való megvalósulásáról. 
695 |a CSR 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a környezetvédelem 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a termékminőség 
695 |a zöld marketing 
700 1 |a Balázsné Dr Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Dezse Boglárka  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54099/1/Horv%C3%A1th_Zsuzsanna_fie5xr.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54099/2/BA_O_Horv%C3%A1th_Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54099/3/Horv%C3%A1thZsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54099/4/BA_B_Horv%C3%A1th_Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés