Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyulai Nikolett
További közreműködők: Balázsné Dr Lendvai Marietta
Knódel-Márki Dorottya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alkalmazás(ok)
bevásárló központ(ok)
innováció
internetmarketing
kereskedelem
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54127
005 20240514080704.0
008 240514suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyulai Nikolett 
245 1 0 |a Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül  |c Gyulai Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom a kecskeméti Malom központ példáján keresztül vizsgálja az innovatív marketingeszközöket. A szakdolgozatomat a következő célokkal kezdtem el írni: a Malom Központban bevezetett My Way alkalmazáson keresztül az innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata, az ehhez kapcsolódó digitális trendek feltérképezése; az internet, az okostelefonok és az alkalmazások használatának vizsgálata; a fogyasztók digitális marketinghez való hozzáállásának megismerése; a bevásárlóközpontok szerepének, népszerűségének, illetve a marketingjének vizsgálata; az alkalmazás bevezetése mögötti motivációk és célok megismertetése; az alkalmazás hatékonyságának és népszerűségének vizsgálata; és az alkalmazás hiányosságainak feltárása. A szakirodalmi áttekintésben bemutatom a jelenlegi digitális trendeket, kiemelve az okostelefonok és az internet térnyerését, majd az innovatív marketingkommunikációs eszközöket. Az innovatív digitális marketingeszközöknél fontos szerepet játszik az internet és a közösségi média, ezen médiumot lehetőségeit részletesen mutatom be a dolgozatban. A Malom Központ által használt marketingkommunikációs eszközök között vannak hagyományosak és innovatívok is. A hagyományos eszközök között van a plakátok használata a házon belül és a városban is, illetve a rádiós hirdetések. A digitális marketingeszközöknél a legfontosabbak a Malom honlapja, a közösségi oldalak és a My Way alkalmazás. A My Way alkalmazás tavaly szeptember óta érhető el, ezen keresztül a vásárlók tudnak kupont beváltani, pontokat szerezni és ezeket jutalmakra váltani, játékokban részt venni és tájékozódni az újdonságokról, akciókról. Az alkalmazás háttérfelülete alapján követhetők a digitális marketingeszközök hatékonysági mutatói. A dolgozatban kérdőíves kutatást alkalmaztam primer kutatásként. A kutatást a My Way alkalmazáson keresztül lehetett elérni és online kitölteni. Összesen 144 darab válasz érkezett. A kutatás különlegessége, hogy teljes mintavételről van szó, az alkalmazás összes felhasználójának volt lehetősége kitölteni azt. A kérdőív 16 kérdésből állt, ezeket két részre osztottam, szakmai és demográfiai kérdésekre. 
695 |a alkalmazás(ok) 
695 |a bevásárló központ(ok) 
695 |a innováció 
695 |a internetmarketing 
695 |a kereskedelem 
700 1 |a Balázsné Dr Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Knódel-Márki Dorottya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127/1/Gyulai%20Nikolett%20LKAKDN.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127/2/ba.o%20Gyulai%20Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127/3/GyulaiNikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127/4/Kn%C3%B3del-M%C3%A1rki%20Dorottya%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés