Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Gyulai Nikolett |
|---|---|
| További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Knódel-Márki Dorottya |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | alkalmazás(ok) bevásárló központ(ok) innováció internetmarketing kereskedelem |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54127 |
Hasonló tételek
Innovatív marketingeszközök és hatékonyságuk elemzése Autós Influencerek teljesítményének elemzése
: Gál Dárius Kristóf
: Gál Dárius Kristóf
Bevásárlóközpont kivitelezési projekt Oroszországban
: Bajusz Katalin
: Bajusz Katalin
Virtuális Bevásárlóközpont vagy Veszélyzóna?
: Pál Máté
: Pál Máté
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
A szervezeti szocializáció hatékonyságának vizsgálata egy nemzetközi vállalat példáján keresztül
: Princz Klaudia
: Princz Klaudia
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Virtuális bevásárlóközpont vagy veszélyzóna? - Az online vásárlásban rejlő kockázatok és az ebbe fektetett bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
Egy vállalkozás innovatív technológiai fejlesztési tevékenységének vizsgálata
: Giuliani Petra
: Giuliani Petra
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Tesztelési folyamatok bemutatása egy innovatív bank eljárásain keresztül
: Tóth Georgina
: Tóth Georgina
Az élelmiszergazdaság hatékonyságának vizsgálata a MOROKO Farm Kft vállalkozás példáján keresztül
: Matula Árpád Gábor
: Matula Árpád Gábor
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Innovatív megoldások a Calzedonia üzleten keresztül
: Fehér Anna
: Fehér Anna
A szoftverfejlesztési módszertan innovációja, bemutatása egy innovatív fejlesztésen keresztül
: Lintner Fanni
: Lintner Fanni
Az ellátási lánc hatékonyságának bemutatása az Alpro példáján keresztül
: Becker Barbara
: Becker Barbara
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Egy innovatív PMS megjelenése a szállodaiparban
: Stallmeiszter Ádám
: Stallmeiszter Ádám
Egy mosodai szolgáltatást nyújtó üzem hatékonyságának vizsgálata
: Zsigmond Hajnalka
: Zsigmond Hajnalka
Innovatív fizetési megoldások
: Hegedüs Judit
: Hegedüs Judit
Innovatív mobilfizetési megoldások
: Széplaki Péter
: Széplaki Péter
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
Egy innovatív nyomdaipari termék az Extended CODEX Label® és lehetőségeinek elemzése /
: Rimóczi Csilla
: Rimóczi Csilla
Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül
: Pallai Panna Viola
: Pallai Panna Viola
A lean menedzsment és az ellátási lánc hatékonyságának vizsgálata a választott cég példáján keresztül
: Spielmann Laura
: Spielmann Laura
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Innovatív logisztikai megoldások a városi áruellátás problémájára
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Egy innovatív labordiagnosztikai eszköz piaci bevezetése Magyarországon
: Csillagh Borbála Anna
: Csillagh Borbála Anna
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Hasonló tételek
-
Innovatív marketingeszközök és hatékonyságuk elemzése Autós Influencerek teljesítményének elemzése
: Gál Dárius Kristóf -
Bevásárlóközpont kivitelezési projekt Oroszországban
: Bajusz Katalin -
Virtuális Bevásárlóközpont vagy Veszélyzóna?
: Pál Máté -
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett -
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka