Stressztől a jóllétig
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Kata |
---|---|
További közreműködők: |
Csongrádi Gyöngyi
Karádi Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | jóllét koronavírus-járvány (COVID-19) mentális jóllét stressz stresszkezelés teljesítmény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54146 |
Hasonló tételek
Az autizmus spektrum zavar kezelése, fejlesztése az alapfokú oktatásban
: Farkas Kata
: Farkas Kata
A hálózatok vizsgálata a vendéglátásban
: Kiss Kata
: Kiss Kata
A digitális forradalom hatása a controllingra
: Makrányi Kata
: Makrányi Kata
Az utcáról a parlamentbe. A politikaellenesség megjelenése a civil tüntetések retorikájában
: Baranyi Kata
: Baranyi Kata
A kisvállalatok a gazdasági növekedés fő hajtóereje?! A német és a hazai kis- és középvállalkozások helyzetelemzése, a kormányok KKV politikája
: Várnai Kata
Megjelent: (2007)
: Várnai Kata
Megjelent: (2007)
A korrupció érzékelése a KKV szektorban - Szervezeten belüli törekvések a korrupció megelőzésére
: Borsa Kata
: Borsa Kata
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A családi szállítmányozó vállalkozások összehasonlítása a multinacionális cégekkel
: Takács Kata
: Takács Kata
A budapesti hajós turizmus szerepe a főváros turizmusában
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Sportrendezvények hatásai a turizmusra, gazdaságra és a társadalomra
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A munkaerő-piaci változások Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig
: Pluhár Kata
: Pluhár Kata
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
A LABA szolgáltatásmarketingjének bemutatása a termékfejlesztési folyamaton keresztül
: Mészáros Kata
: Mészáros Kata
A békefenntartás legújabb aspektusai a rendvédelmi békefenntartás a XXI. században. Hogyan változott át a klasszikus békefenntartás a „második generációs" békefenntartásig és a civil válságkezelésig?
: Pál Kata
: Pál Kata
A kiválás bemutatása a Megvéd-Elek Ügyvédi Irodán keresztül
: Garics Kata
: Garics Kata
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Romák a médiában
: Devecseri Kata
Megjelent: (2014)
: Devecseri Kata
Megjelent: (2014)
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata
: Borics Kata
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
A Kékszalag vitorlásverseny hatásai a hazai vitorlásturizmusra, kiemelten vizsgálva Balatonfüred szerepét
: Pálfy Kata
: Pálfy Kata
A Bayer környezetbarát megoldásai
: Pető Kata
: Pető Kata
BELLOZZO, a gyorséttermek jövője
: Sipos Kata
: Sipos Kata
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
Kontrolling a kis- és középvállalkozásoknál - A kontrolling rendszer kiépítésének dilemmái, nehézségei, lehetőségei
: Jászay Kata
: Jászay Kata
A koronavírus világjárvány hatása a légitársaságokra, különösen az Air France – KLM légitársaságra
: Kozma Kata
: Kozma Kata
A borvásárlási döntést befolyásoló tényezők a hazai borpiac egyes szereplőinek példáján keresztül
: Vincze Kata
: Vincze Kata
A KKV-k és a multinacionális vállalatok logisztikai működésének összehasonlítása két vállalaton keresztül
: Sikari Kata
: Sikari Kata
Az utazási irodák létjogosultságának bemutatása a Bonafini Bindair vállalkozás tükrében a XXI. században
: Kárpáti Kata
: Kárpáti Kata
A Dél-Alföldi régió levendulája
: Barabás Kata
: Barabás Kata
A Doszénker Kft. PR tevékenységei
: Gódor Kata
: Gódor Kata
Kisgyermekes édesanyák visszatérése a munkaerőpiacra
: Maracskó Kata
: Maracskó Kata
Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Könyves Kata
: Könyves Kata
Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata
: Tóth Kata
Megjelent: (2013)
: Tóth Kata
Megjelent: (2013)
A kihelyezett lakossági hitelek visszafizetésének készsége és képessége az átlagjövedelmek függvényében a magyar lakosság körében
: Parti Kata
: Parti Kata
A digitalizáció gazdasági hatásai – Észtország példája
: Bálint Kata
: Bálint Kata
A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára
: Kulcsár Kata
: Kulcsár Kata
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
A koronavírus-járvány hatása Hévíz turizmusára
: Galsi Kata
: Galsi Kata
Hasonló tételek
-
Az autizmus spektrum zavar kezelése, fejlesztése az alapfokú oktatásban
: Farkas Kata -
A hálózatok vizsgálata a vendéglátásban
: Kiss Kata -
A digitális forradalom hatása a controllingra
: Makrányi Kata -
Az utcáról a parlamentbe. A politikaellenesség megjelenése a civil tüntetések retorikájában
: Baranyi Kata -
A kisvállalatok a gazdasági növekedés fő hajtóereje?! A német és a hazai kis- és középvállalkozások helyzetelemzése, a kormányok KKV politikája
: Várnai Kata
Megjelent: (2007)