A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
Saved in:
Main Author: | Bondár Imre Kristóf |
---|---|
Other Authors: |
Balázsi Tamás
Kisfürjesi Nóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális marketing fizetős hirdetések hirdetések konverziószerzés online marketing organikus elérések összehasonlítás webáruházak weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54157 |
Similar Items
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
A termékvideók jelentősége és hatása a webáruházak termék értékesítésére
: Farkas Dániel
Published: (2014)
: Farkas Dániel
Published: (2014)
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
Budapest és Párizs turizmusának összehasonlítása fenntarthatóság szempontjából
: Langó Réka
: Langó Réka
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A délszláv államok gazdasági versenyképességének összehasonlítása a magyar befektetési és beruházási lehetőségek szempontjából
: Szilvágyi Dr. Tibor
: Szilvágyi Dr. Tibor
Budapest és Bécs összehasonlítása városmarketing és turisztikai versenyképesség szempontjából
: Májer Máté
: Májer Máté
Pékáru értékesítési folyamatok vizsgálata és fejlesztések megfogalmazása lean eszközök segítségével egy kiskereskedelmi vállalatnál
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A német és a magyar áfa rendszer összehasonlítása külföldi vállalatok szempontjából adminisztrációs terhek tükrében
: Szász Imola
: Szász Imola
Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából
: Szilágyi Ildikó
: Szilágyi Ildikó
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
Német- és magyarországi vendéglátóhelyek összehasonlítása, elemzése Jó Higiéniás Gyakorlat szempontjából
: Holló Kitti
: Holló Kitti
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Adatvizualizáció, mint hatékony elemzési módszer egy magyar kiskereskedelmi vállalkozásnál
: Tóth Máté
Published: (2017)
: Tóth Máté
Published: (2017)
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
Similar Items
-
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva -
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk -
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória -
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra -
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor