Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
Elmentve itt :
Szerző: | Schipp Renáta |
---|---|
További közreműködők: | Eszes Dr. István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Kommunikáció Gerillamarketing Vásárlói döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5423 |
Hasonló tételek
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina
: Giay Katalin Regina
Kinek a legfontosabb a biztonság? Dél-Korea vezető szerepe az AEO programok kölcsönös elismerésében
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
Fenntarthatósági szempontok megjelenése a turisták döntéseiben
: Gyöngyösi Márton Zsolt
: Gyöngyösi Márton Zsolt
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
Mutatószám alapú beszámolói rendszer szerepe az Egis Gyógyszergyár Zrt. vezetői döntéseiben
: Pásztor Ákos
: Pásztor Ákos
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A szabadidős tevékenységek és a közösségi média fogyasztási szokásainak vizsgálata magyarországi fiatalok körében
: Geck Laura
: Geck Laura
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Az ESG szempontok fontossága az Y és Z generáció befektetési döntéseiben
: Ivanics Rozina
: Ivanics Rozina
Az ESG szempontok fontossága az Y és Z generáció befektetési döntéseiben
: Ivanics Rozina
: Ivanics Rozina
A közössségi média hatása a fiatalok testképére
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Toborzás közösségi oldalról - verseny a fiatalok jelentkezéséért
: Simon Bence
: Simon Bence
A közösségi média szerepe a toborzás eszköztárában
: Burus Klaudia
: Burus Klaudia
A közösségi média szerepe a munkáltatói márkaépítésben
: Pápai Bettina
: Pápai Bettina
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
A serdülőkor krízisei, a közösségi média szerepe
: Csaby Máté
: Csaby Máté
A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban
: Kacsó Ákos
: Kacsó Ákos
Az elektronikus média hatása a fiatalok értékorientációjára
: Adomirek Anna
: Adomirek Anna
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
Serdülőkorú fiatalok social media függőségének prevenciós programtervezete
: Zsuk Csilla
: Zsuk Csilla
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában
: Muszti Anett
: Muszti Anett
A közösségi média szerepe a sportolók személyes márkaépítésében
: Kornóczi Natália
: Kornóczi Natália
Hasonló tételek
-
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea -
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly -
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina -
Kinek a legfontosabb a biztonság? Dél-Korea vezető szerepe az AEO programok kölcsönös elismerésében
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014) -
Fenntarthatósági szempontok megjelenése a turisták döntéseiben
: Gyöngyösi Márton Zsolt