A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. üzleti környezetének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gáspár Panna
További közreműködők: Marcsa Dr. Attila
Viktor Víg
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Coca-Cola
élelmiszeripar
fenntartható fejlődés
gazdasági környezet
iparágelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54275
005 20240514081054.0
008 240514suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gáspár Panna 
245 1 2 |a A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. üzleti környezetének elemzése  |c Gáspár Panna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. mélyreható elemzését végeztem el, melyet elismert elemzési módszerek, mint például a társadalmi, technológiai, gazdasági, ökológiai és politikai tényezőket vizsgáló STEEP elemzés, a Porter 5 erő modell, amely a vállalat iparági versenyképességét elemezte, az üzleti portfólió értékelésére szolgáló BCG mátrix, valamint a SWOT analízis keretez. Az elemzés során a vállalat gazdasági helyzetét, fenntarthatósági törekvéseit és jelenlegi piaci pozícióját vizsgáltam, kiemelve az erősségeket, gyengeségeket, lehetőségeket és fenyegetéseket a SWOT analízis segítségével. Az empirikus kutatás során interjúkat készítettem a vállalat belső szakembereivel, mint például a Quality, Safety and Environment Manager, Distribution Manager, valamint külső szakértőkkel is, beleértve egy környezetvédelmi szakértőt, valamint Dunaharaszti Önkormányzat Városfejlesztési, Közbiztonsági és Környezetvédelmi Bizottság Elnökét. Az interjúk célja az volt, hogy első kézből származó információkat nyerjek a vállalat működéséről, fenntarthatósági kezdeményezéseiről és a helyi közösségekkel való kapcsolatáról.Az elemzés alapján megállapítható, hogy a vállalat komplex gazdasági és fenntarthatósági stratégiával rendelkezik, melyet számos sikeres kezdeményezés és technológiai fejlesztés támaszt alá. Ugyanakkor azonosított fejlesztési területek és kihívások is felmerültek, amelyekre a vállalatnak figyelmet kell fordítania a jövőben. Az elemzés által nyert adatok felhasználásával javaslatokat tettem a vállalat számára a piaci pozíció megtartása és megerősítése érdekében. A vállalat számára a jövőbeni fejlesztési területek közé tartozik például a környezeti hatások optimalizálása. A technológiai fejlesztések terén való további előrelépés mellett a társadalmi szerepvállalás fontosságára is nagy hangsúlyt kell fektetni, a helyi közösségekkel való még szorosabb együttműködés révén. 
695 |a Coca-Cola 
695 |a élelmiszeripar 
695 |a fenntartható fejlődés 
695 |a gazdasági környezet 
695 |a iparágelemzés 
700 1 |a Marcsa Dr. Attila  |e ths 
700 1 |a Viktor Víg  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275/1/G%C3%A1sp%C3%A1r_Panna_XNBC3N.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275/2/HU009998_2023-11-15_11-56-35.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275/3/szakdolgozati%20osszefoglalas_GP_XNBC3N_GM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275/4/G%C3%A1sp%C3%A1r%20Panna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54275/5/BA_B_Vig_Viktor.pdf  |z Dokumentum-elérés