Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Attila |
---|---|
További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Harmat Barnabás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | benchmarking futballmenedzsment kapcsolati marketing marketing marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54322 |
Hasonló tételek
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata
: Csőke Szabolcs Gábor
: Csőke Szabolcs Gábor
Magyar futballklubok gazdasági helyzete, különös tekintettel a bevételi forrásokra és a Budapest Honvédra
: Vernes Zsolt
: Vernes Zsolt
A magyar labdarúgóklubok marketingkommunikációs stratégiái
: Kőszegi Soma Sándor
: Kőszegi Soma Sándor
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka
: Mihók Réka
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
Kapcsolati sajátosságok a turizmus, a sport és az event management között
: Markos Ádám
: Markos Ádám
A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában Navigálás a mesterséges intelligenciában, a távolságokban és a viselkedési torzításokban a pénzügyi szektor stabilitása érdekében
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése
: Kláben Tamás
: Kláben Tamás
A közösség és a kapcsolati tőke folyamata és hatása az egyén életére
: Kenyeres Blanka
: Kenyeres Blanka
Izrael Állam kihívásai, azok érvényesülése a diplomáciában, kapcsolati rendszere a 21. században
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Külföldi és magyar futballklubok jelenléte a közösségi médiában – Az FC Ajka és a Wrexham AFC esetének összehasonlítása
: Jagodics Bence
: Jagodics Bence
A MedFood Kft. marketingkommunikációs stratégiái a gyakorlatban
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
A mezőgazdasági és élelmiszeripari megbízók és logisztikai szolgáltatóik együttműködési sajátosságainak vizsgálata a kapcsolati jellemzők elemzésével
: Horváth Gézáné, et al.
Megjelent: (2008)
: Horváth Gézáné, et al.
Megjelent: (2008)
A Gyermekvasút nevelési koncepciójának és az általa teremtett kapcsolati hálónak a gyermek és felnőttkorra gyakorolt hatásai
: Beri Gabriella
: Beri Gabriella
Egy reklámügynökség marketing stratégiai elemzése
: Tóth Eszter Alexa
: Tóth Eszter Alexa
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
AP Marketing Kft. marketingkommunikációs bemutatása
: Simon Dóra Kitti
: Simon Dóra Kitti
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Magyaros étterem stratégiai elemzése és kihívásai
: Kovács Vanda
: Kovács Vanda
Stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe a Hevestherm csoport működésében
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
Marketingkommunikáció Social media marketing
: Dankó Barbara
: Dankó Barbara
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Marketingkommunikációs tevékenység a Follow Marketing Kft.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland
: Nagy Attila Roland
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Stratégiai menedzsment, válságstratégia
: Lendvai Csilla
: Lendvai Csilla
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése
: Csomor László
: Csomor László
Stratégiai menedzsment és stratégiai tervezés a Hungaroring Sport Zrt.-nél
: Dudás Nóra
: Dudás Nóra
A stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe egy adott vállalkozás esetében
: Licska-Illés Alexandra Barbara
: Licska-Illés Alexandra Barbara
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Egy családi vállalkozás tulajdonában lévő étterem újranyitásának stratégiai marketing terve
: Midi Melánia Mirabella
: Midi Melánia Mirabella
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
Tom Market marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztési lehetőségei
: Vámosi Tétisz
: Vámosi Tétisz
Hasonló tételek
-
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili -
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás -
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára -
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit -
A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata
: Csőke Szabolcs Gábor