A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
Elmentve itt :
Szerző: | Szalai Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing IT szolgáltatások Magyar Telekom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54329 |
Hasonló tételek
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A negyedik generációs mobiltechnológia ismertségkutatása, a Magyar Telekom szolgáltatásának jellemzői alapján
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
Távfelügyelet adatkapcsolati szolgáltatásának felügyelete
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka
: Adányi Hajnalka
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Új SCM modul bevezetése a Magyar Telekom raktárában
: Takács Sándor
: Takács Sándor
A Flowell csoport új mérnöki szolgáltatásának piaci bevezetése az alkalmazható marketing módszerek és eszközök tükrében
: Veszelszki Csaba
Megjelent: (2013)
: Veszelszki Csaba
Megjelent: (2013)
A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
: Pál Katalin
: Pál Katalin
Stratégiai menedzsment alkalmazása az Electro- Cord Kft. logisztikai szolgáltatásának fejlesztési lehetőségei között
: Merl Károly
: Merl Károly
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
Az OTP Bank Nyrt. Privát Banki szolgáltatásának bemutatása, összehasonlítva a többi hasonló piaci szereplővel
: Bárány-Somogyi Zsuzsanna Kinga
: Bárány-Somogyi Zsuzsanna Kinga
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Bisnode PartnerControl szolgáltatásának integrálása a Szabadics Zrt. IFS Applications 9.0 vállalatirányítási rendszerébe
: Mezriczki Imre
: Mezriczki Imre
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida
: Büki Alida
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
Magyar Telekom Nyrt. gazdasági és pénzügyi elemzése
: Diószegi Dániel
: Diószegi Dániel
Coaching folyamata egy multinacionális vállalatnál (Magyar Telekom)
: Böjti Boglárka
: Böjti Boglárka
Magyar Telekom Nyrt. ügyfélpanaszai és azok kezelése
: Reikort Anikó
: Reikort Anikó
A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája
: Döry Eszter
: Döry Eszter
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja
: Majnár Klaudia
: Majnár Klaudia
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
A Magyar Telekom momentumalapú proaktív értékesítési tevékenységének értékelése
: Semler Anna
: Semler Anna
A Magyar Telekom Nyrt. tőzsdei múltja és jelene
: Nagy Ida
: Nagy Ida
A Magyar Telekom készletgazdálkodásának bemutatása inventory rendszeren keresztül
: Bárkányi Anita
: Bárkányi Anita
Lakossági devizahitelezés a magyar bankszektorban
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Magyar Telekom adattárház ETL folyamatainak támogatása adatvizualizációs eszközzel
: Szávai Szonja
: Szávai Szonja
Business Intelligence, üzleti alkalmazás bevezetése, bemutatása és ezen belül az OPEX riporting megvalósítása a Magyar Telekom kontrolling területén
: Szepesi Brigitta
: Szepesi Brigitta
A Magyar Telekom Nyrt szerepe a 2020-as gazdasági helyzetben
: Lidy Martin
: Lidy Martin
A vezetői controlling szerepe a magyar Telekom zöld átmenetében
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
: Kálmán Botond Géza, et al.
Megjelent: (2023)
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
Hasonló tételek
-
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória -
A negyedik generációs mobiltechnológia ismertségkutatása, a Magyar Telekom szolgáltatásának jellemzői alapján
: Kerekes Tamás -
Távfelügyelet adatkapcsolati szolgáltatásának felügyelete
: Szabó Richárd -
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka -
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma