A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Ildikó
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Bevásárlóközpontok
Marketingkommunikáció
Árképzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54343

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54343
005 20240517100923.0
008 240517suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fábián Ildikó 
245 1 2 |a A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján  |c Fábián Ildikó  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Bevásárlóközpontok 
695 |a Marketingkommunikáció 
695 |a Árképzés 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54343/1/D_6989.pdf  |z Dokumentum-elérés