A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Fábián Ildikó |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bevásárlóközpontok Marketingkommunikáció Árképzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54343 |
Hasonló tételek
A nyomtatott sajtó jövője
: Dávid Ildikó
: Dávid Ildikó
Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelemben
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
Hipermarketek Magyarországon -múlt, jelen, jövő
: Vida Gergely
: Vida Gergely
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Nyomtatott áramkör, nyomott árak avagy A nyomtatott áramköri piac elemzése
: Kaptás Marianna
: Kaptás Marianna
A diszkont áruházak és a hipermarketek pénzügyi összehasonlítása
: Kőszegi János
: Kőszegi János
Hipermarketek jelenlegi szerepköre, annak változása, vásárlói szokások és a beszerzés bemutatása alapján
: Kiss Ádám Roland
: Kiss Ádám Roland
A nyomtatott sajtó jövője
: Reich Patrícia
: Reich Patrícia
Hipermarketek versenye a magyar piacon 2014-2018 között
: Schönhauer Andrea
: Schönhauer Andrea
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
A bevásárlóközpontok működése és szerepe a kereskedelemben Magyarországon
: Fazekas József Gergő
: Fazekas József Gergő
Nyomtatott generációk a generációs reklámozás vizsgálata print reklámok példáin keresztül
: Kun Judit
: Kun Judit
A nyomtatott sajtó jelene és jövője
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén
: Biri Bence
: Biri Bence
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Az új koronavírus járvány (COVID-19) hipermarketek működésére gyakorolt hatásai
: Grósz Dániel
: Grósz Dániel
A nyomtatott információközlő eszközök szerepe a vendéglátásban
: Csepi Ágnes
: Csepi Ágnes
Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése
: Biczó Eszter Nóra
: Biczó Eszter Nóra
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre
: Győri Andrea
: Győri Andrea
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
Az Antall-kormány és a nyomtatott sajtó 1990-1992
: Divinyi Dóra
: Divinyi Dóra
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
X-akták avagy Burkolt reklám a nyomtatott sajtóban
: Domonkos Attila
: Domonkos Attila
A nyomtatott sajtó visszaszorulása az internetes sajtóval szemben
: Séllei Frigyes
: Séllei Frigyes
Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
: Mózes Zsófia
: Mózes Zsófia
A nyomtatott sajtó helyzete Olaszországban - egy halhatatlan médium sorsa
: Part Viktória
: Part Viktória
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám
: Bokor Ádám
Magyarországi gasztronómiai fesztiválok marketingkommunikációja konkrét példák alapján
: Radics Dóra
Megjelent: (2013)
: Radics Dóra
Megjelent: (2013)
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
A Nébih marketingkommunikációja
: Berregi Sára Andrea
: Berregi Sára Andrea
Egy kereskedelmi hagyomány átalakulása- A nyomtatott reklámhordozók jövője- Trendek és kihívások az XXXLutz-nál
: Varga Zsuzsanna
: Varga Zsuzsanna
Turisztikai nagyberuházások marketingkommunikációja
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Hasonló tételek
-
A nyomtatott sajtó jövője
: Dávid Ildikó -
Diszkontáruházak és hipermarketek a hazai kereskedelemben
: Kovács Richárd -
Hipermarketek Magyarországon -múlt, jelen, jövő
: Vida Gergely -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid