A marketing jelentősége a japán fogyasztói társadalomban
Elmentve itt :
Szerző: | Háfra Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Japán Fogyasztói magatartás Marketingkutatás Marketingkommunikáció Életmód |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54359 |
Hasonló tételek
A japán kultúra hatásai, közösségformáló szerepe a magyar társadalomban
: Varga Zoé
: Varga Zoé
Racionális döntések vizsgálata a fogyasztói társadalomban
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
A kávéházak jelentősége a társadalomban kialakulásuktól napjainkig, nevezetes kávéházak példáján keresztül
: Tóth Réka Sára
: Tóth Réka Sára
A bulvársajtó megítélése a társadalomban
: Lucza Mária
: Lucza Mária
Szabadidős tevékenység az infokommunikációs társadalomban
: Bertli Petra
: Bertli Petra
Széndioxid-árupiac az információs társadalomban
: Hubai József
Megjelent: (2005)
: Hubai József
Megjelent: (2005)
A helytörténelem szerepe a helyi társadalomban
: Heczel Nikoletta
: Heczel Nikoletta
A könyvelőirodák helyzete a mai magyar társadalomban
: Gyarmati Tünde
: Gyarmati Tünde
A könyvtárak közösségszervező szerepe a mai társadalomban
: Huszti Beáta
: Huszti Beáta
Mozgókép, film szerepe és hatásai a társadalomban
: Farkas Lili Andrea
: Farkas Lili Andrea
Önkéntesség kialakulása és szerepe a jelenkori társadalomban
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Az újságolvasási szokások alakulása a mai magyar társadalomban
: Véber Zita
: Véber Zita
A szlovákiai magyar kisebbségi közösségek társadalomban betöltött szerepe
: Dingha Orsolya
: Dingha Orsolya
Carsharing szolgáltatás bemutatása és szerepe a városi társadalomban
: Magyar Márk
: Magyar Márk
UTAZÁSI AJÁNLAT KIALAKÍTÁSA A JAPÁN FOGYASZTÓI SZOKÁSOK FIGYELEMBE VÉTELÉVEL
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
A fogyasztói magatartás és a digitális marketing jelentősége napjainkban
: Sáfár Lolita
: Sáfár Lolita
A digitalizáció szerepe a társadalomban és a munka világában
: Kajuha Bence
: Kajuha Bence
A nők egyenjogúsága és egyenlősége a svéd jóléti társadalomban
: Nagy Angelika
: Nagy Angelika
A cigányság sikeres integrációjának fontossága a 21. századi társadalomban
: Perge Gabriella
: Perge Gabriella
A családi vállalkozások szerepe a magyar gazdaságban és társadalomban
: Honfy Mónika Judit
: Honfy Mónika Judit
Pénzügyi folyamatok, tőzsdei tevékenységek a XXI. századi online társadalomban
: Szabó Dávid Olivér
: Szabó Dávid Olivér
Bubble economy in Japan and its effect on the international market
: Kenyeres Dorina Dorka
: Kenyeres Dorina Dorka
Japán energiapolitikája
: Szabó Georgina
: Szabó Georgina
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
Japán, a "puha erőművész"?! Japán, mint "kultúrexportőr" nagyhatalom
: Hámos Eszter
: Hámos Eszter
A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A dél-koreai és japán kereskedőházak hatása
: Todorov Tímea
: Todorov Tímea
Az antikpiac helye a kreatív gazdaságban és az információs társadalomban
: Czene Melinda
: Czene Melinda
A japán nők foglalkoztatásának hozzájárulása a japán gazdaság fejlődéséhez
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Japán reklámozás különbségek a Japán és Magyar reklámozásban
: Szabó Réka
: Szabó Réka
„Munkavégzés távolról” az információs társadalomban – különös tekintettel az informatikai piacra
: Bódi Norbert
: Bódi Norbert
A lakáspénztár szerepe a XXI. században és fontossága a mai társadalomban
: Óvári Kenese
: Óvári Kenese
A művészet és kultúra viszonya a társadalomban. Könnyűzenei közösségek szerveződése Budapesten
: Sélley Márton László
: Sélley Márton László
Japán környezetvédelmi politikája
: Mellényi Dávid László
: Mellényi Dávid László
Japán turizmusának elemzése
: Seres Alexandra
: Seres Alexandra
Hasonló tételek
-
A japán kultúra hatásai, közösségformáló szerepe a magyar társadalomban
: Varga Zoé -
Racionális döntések vizsgálata a fogyasztói társadalomban
: Nagy Orsolya -
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta -
A kávéházak jelentősége a társadalomban kialakulásuktól napjainkig, nevezetes kávéházak példáján keresztül
: Tóth Réka Sára -
A bulvársajtó megítélése a társadalomban
: Lucza Mária