Michelin, több mint abroncs
Saved in:
Main Author: | Surman Adrienn |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Image Marketingkommunikáció Michelin Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54391 |
Similar Items
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
: Helgert Zsolt
Published: (2007)
Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül
: Pristyák Eszter Éva
: Pristyák Eszter Éva
Ellátási lánc folyamatok javítása IT támogatással a Michelin csoport ARB üzleti egységénél
: Menyhért Máté
: Menyhért Máté
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
A távmunka bevezetésének lehetőségei multinacionális környezetben, a Michelin Hungária Kft. példáján keresztül
: Salageanu Andrea
: Salageanu Andrea
A Michelin Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2009., a 2010. és a 2011. év beszámolói alapján, valamint ezzel összhangban a Michelin Csoport hasonló időszaki
: Novák Tamás
: Novák Tamás
Konyhatechnológiák fejlődésének hatása a magyar gasztronómiára és annak fenntarthatósága budapesti Michelin-csillagos éttermekben
: Virág Dominik
: Virág Dominik
A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
: Nagy Ádám István
Published: (2014)
: Nagy Ádám István
Published: (2014)
Felelős szervezetvezetés - több, mint üzlet
: Páli Balázs Norbert
: Páli Balázs Norbert
Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
: Hauzman Eszter
: Hauzman Eszter
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
Több mint rendezvény - A vállalati rendezvényszervezés társadalmi felelősségvállalás integrálásával
: Boros Dóra
: Boros Dóra
„Több mint egy gyógyszer" avagy a Neo Citrannal kapcsolatos marketing tevékenység elemzése
: Budai Marianna
: Budai Marianna
Egészségügy, mint világprioritás és konvergencia a szolidaritásalapú több-biztosítós egészségügyi rendszermodell irányába
: Forgács Anna
Published: (2006)
: Forgács Anna
Published: (2006)
A futás mint sportélmény
: Sipos Adrienn Szilvia
Published: (2014)
: Sipos Adrienn Szilvia
Published: (2014)
A KPMG, mint BIG4 vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Marik Dóra Réka
: Marik Dóra Réka
A négynapos munkahét mint atipikus foglalkoztatási forma vizsgálata
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
VÁV UNION Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Fogas Adrienn
: Fogas Adrienn
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása
: Kurusa Adrienn
: Kurusa Adrienn
A H1 Systems Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Szkladányi Adrienn
: Szkladányi Adrienn
Egy vidéki Alapfokú Művészeti Iskola mint családbarát intézmény
: Érsek-Kovács Adrienn
: Érsek-Kovács Adrienn
„Több mint fürdő”-k avagy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum, valamint a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő összehasonlító elemzése
: Pátkai Anna
: Pátkai Anna
Egy szituáció, több eset
: Balogh Katalin
Published: (2005)
: Balogh Katalin
Published: (2005)
Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával
: Simon Janka Eszter
: Simon Janka Eszter
A Világjárók Boltja Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelés több év beszámolói alapján
: Somogyvári Anna Adrienn
: Somogyvári Anna Adrienn
Beszerzés, mint menedzsment funkció, a Frame Group Kft. higiéniai anyag beszerzésének fejlődése
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
A tudásmenedzsment és az emberi erőforrás menedzsment kapcsolatai - Személyzeti szolgáltatók mint tudásalapú vállalatok
: Kiss Adrienn
: Kiss Adrienn
Similar Items
-
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca -
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra -
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória -
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor -
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra