Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Márkus Bettina |
---|---|
További közreműködők: |
Mészáros Anita
Pecze Dr. Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | accounting clienting (ügyfélközpontú marketing) CRM digitalizáció ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54484 |
Hasonló tételek
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
: Bende Zsolt
: Bende Zsolt
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
Mentor csoport kialakítása BGF-PSZK-n, a Szent Schönherz Senior Lovagrend mintájára
: Fekete Krisztina
: Fekete Krisztina
A Sziget Fesztivál – önkéntes program emberi erőforrás gazdálkodásának jellemzői, informatikai megoldása; valamint a mentor program jelentőségének és lehetőségeinek bemutatása
: Pereczes Nikolett
: Pereczes Nikolett
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla
: Gazsik-Doricsák Titanilla
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Bohár András
: Bohár András
Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül
: Illés Brigitta
: Illés Brigitta
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra
: Sebesi Petra
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra, et al.
Megjelent: (2019)
: Sebesi Petra, et al.
Megjelent: (2019)
Egy mentoring program bevezetésének lehetséges folyamata
: Faggyas Andrea
: Faggyas Andrea
Coaching and mentoring at family businesses in process of transition
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Az utazásközvetítő kisvállalkozások bemutatása a Brest Consulting Kft.-n és a Cívis Tours Idegenforgalmi Kft.-n keresztül
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
POM rendszer bemutatása az O&GD Central Kft.-n keresztül
: Szabó Ibolya
: Szabó Ibolya
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
Logisztika bemutatása a Smilepaper.hu Kft-n keresztül
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Munkahelyi coaching, mentoring egy magyar KKV-nál
: Gergely Zsófia Flóra
: Gergely Zsófia Flóra
Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
: Gaál Szabolcs Ferenc
: Gaál Szabolcs Ferenc
A Royal Spa bemutatása az ESPA-n keresztül
: Horváth Szandra
: Horváth Szandra
Az Európa Kulturális Fővárosa cím jelentőségének vizsgálata a turizmus szempontjából
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
Egy mentor program bemutatása és hatásainak kritikus elemzése a Sásdi Vendéglátóipari Szakképző Iskola példáján keresztül
: Sebőkné Pinczés Andrea
: Sebőkné Pinczés Andrea
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
Generációváltással járó kihívások bemutatása a Viskiplast Kft-n keresztül
: Kajlik Bianka Anna
: Kajlik Bianka Anna
Ellátási lánc bemutatása a Motokrom Alkatrészgyártó Kft-n keresztül
: Simon Anikó
: Simon Anikó
Vállalati stratégia változás bemutatása a Petissimo Kft.-n keresztül
: Hunyadi Ádám
: Hunyadi Ádám
A digitalizált kontrolling folyamatok és azok jelentőségének bemutatása
: Egedi Máté
: Egedi Máté
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
: Hajnal Cintia
: Hajnal Cintia
Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
Comparative Report on Mentoring in SMEs in Hungary, Finland, France and Romania
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül
: Kakuk Dominika
: Kakuk Dominika
A coaching és mentoring hozzájárulása a szakmai munkához az AIESEC után
: Nagyházu Szabina Klára
: Nagyházu Szabina Klára
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Hasonló tételek
-
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina -
A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
: Bende Zsolt -
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő -
Mentor csoport kialakítása BGF-PSZK-n, a Szent Schönherz Senior Lovagrend mintájára
: Fekete Krisztina -
A Sziget Fesztivál – önkéntes program emberi erőforrás gazdálkodásának jellemzői, informatikai megoldása; valamint a mentor program jelentőségének és lehetőségeinek bemutatása
: Pereczes Nikolett