A Z generáció felé történő munkaadói márkaépítés a Raiffeisen Banknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakács Dóra Anna
További közreműködők: Németh Dr. Tamás
Papp-Albert Tímea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
márkaépítés
munkavállaló
nagyvállalatok
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54499
005 20240628102751.0
008 240628suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szakács Dóra Anna 
245 1 2 |a A Z generáció felé történő munkaadói márkaépítés a Raiffeisen Banknál  |c Szakács Dóra Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ez a szakdolgozat a Z generáció felé történő munkaadói márkaépítés témakörének vizsgálatát tűzte ki célul, kimondottan a nagyvállalatok vonatkozásában, azokon belül is a Raiffeisen Bank Zrt.-re összpontosítva. Célja, hogy bemutassa a témával kapcsolatban felmerülő nehézségeket és kihívásokat, melyeket ez a nemzedék a Raiffeisen Bank elé állít. A fő állítás a témával kapcsolatban az volt, hogy a Raiffeisen számos nehézséggel áll szemben a Z generációval kapcsolatban. Ezek a nehézségek pedig nem csak a toborzás és kiválasztás során mutatkoznak, hanem a szervezetben való tartózkodás folyamán is. Ennek a felvetésnek a bizonyítására kézült el a kutatás. A kutatás kvalitatívmódszerrel, kérdőív segítségével történt. Ennek a során a közvetlen bankfióki kollégák és a HR osztály egy pályakezdők toborzásával foglalkozó munkatársa vettek rész. Ennek eredményeképpen hat Z generációs fiatal véleményét állítja szembe a HR tapasztalataival a dolgozat, illetve egy két főből álló Y generációs kontrollcsoport segítségével került megállapításra a két egymást követő generáció közötti eltérés. Ennek kivitelezéséhez két interjú készült, melynek eredményei által könnyedén összehasonlíthatóvá váltak a csoportok értékei és véleményei. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy a Raiffeisen Bank esetében aktív employer branding figyelhető meg, emellett pedig tisztában vannak a fiatal munkavállalók elvárásaival és igényeivel is. A fiatalok nagyrészt elégedettek a munkahelyükkel, de találnak kifogásolható dolgokat azzal kapcsolatban. A két generáció tekintetében vannak eltérések a preferenciákat illetően, azonban ezek egyáltalán nem áthidalhatatlanok. Összességében végül kiderült, hogy vannak nehézségek a Bank szempontkából a fiatalabb generációval szemben, de úgy gondolják, hogy megfelelő kommunikáció és igény kielégítés segítségével ezek könnyedén kiküszöbölhetőek. 
695 |a bank 
695 |a márkaépítés 
695 |a munkavállaló 
695 |a nagyvállalatok 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Papp-Albert Tímea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499/1/Szak%C3%A1cs_D%C3%B3ra_Anna_ECFIYE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_Szak%C3%A1cs%20D%C3%B3ra%20Anna_ECFIYE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499/3/BA_O_Szak%C3%A1cs_D%C3%B3ra_Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499/4/szakdolgozat-biralat_GM%20Szak%C3%A1cs%20D%C3%B3ra%20Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54499/5/BA_B_Szak%C3%A1cs_D%C3%B3ra_Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés